Нові-старі обіцянки для київської електрички

Читать на русском

Нещодавно новопризначений заступник голови КМДА Михайло Костюк дав низку обіцянок стосовно розвитку проекту «Міська електричка». Однак новим виявився лише заступник, а його обіцянки для столичної електрички фігурували в системі «Слово і діло» вже неодноразово.

Навряд чи в Києві можна знайти більш проблемний транспорт, ніж кільцева електричка. Запущений в середині позаминулого року новий вид транспорту нині «хворіє»  цілою низкою проблем. Так, заборгованість міста перед «Укразалізницею» по реалізації проекту київської електрички  міські очільники обіцяють виплатити з початку 2011-го року, а віддати в експлуатацію два потяги після капремонту та відкрити п’ять нових станцій - з кінця 2011-го року.

Запустити два нові потяги

Випустити на маршрут два нові потяги – найпопулярніша обіцянка даного проекту. Новими їх можна назвати з великою мірою відносності, адже маються на увазі модернізовані «Укрзалізницею» локомотиви.

Вперше дана обіцянка пролунала від голови КМДА Олександра Попова ще в листопаді 2011-го року. Тоді передбачалося ввести в експлуатацію нові потяги до кінця 2012-го року. Наступного разу Олександр Попов поновив свою обіцянку на початку поточного року, зазначивши, що реконструйовані «Укрзалізницею» локомотиви надійдуть в експлуатацію до кінця лютого. Однак в означений термін локомотиви на маршрут не надійшли - була лише поновлена відповідна обіцянка.

Нові зупинки

Потяги для електрички були необхідні, зважаючи на оптимістичні плани Олександра Попова щодо відкриття нових зупинок на маршруті. Але замість п’яти обіцяних нових станцій (Либідська, Київ-Дніпровський, Відрадний, Київська-Русанівка та Оболонь) була відкрита лише одна додаткова станція на Троєщині. Отож обіцянку не виконано.

Попри це, Михайло Костюк в  своєму недавньому зверненні заявив про оновлену конфігурацію майбутніх зупинок - «Протасів Яр», «Київська Русанівка», «Нивки» та «Либідська».

Борг перед «Укрзалізницею»

Обіцянка Михайла Дмитровича щодо погашення довгострокового інфраструктурного боргу перед Південно-Західною залізницею за обслуговування роботи міської електрички також не є новою. Олександр Попов планує розрахуватися з даними боргами ще з початку 2012-го року.

Таким чином, за два роки функціонування нового транспорту жодна з обіцяних ініціатив для оптимізації його роботи виконана не була. Чиновники наполягають на «соціальності проекту» (ціна квитка не відповідає його реальній вартості) та нарікають на його збитковість, а ми лише натякаємо на ймовірну некомпетентність муніципальних менеджерів у впровадженні масштабних інфраструктурних проектів.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: