День виборів

Читать на русском

Голова КМДА Олександр Попов з усіх сил готується до найважливішої для нього події 2013-го року – виборів Київського міського голови. Вибори київського мера заплановані на кінець травня - початок червня, і так вже склалося, що в цей же час кияни святкують день міста.

Тому не дивно, що весна 2013-го року принесе Києву масу покращень від очільника міської держадміністрації. Вже зовсім скоро Олександр Павлович планує завершити в Києві більше 10-ти масштабних проектів. Деякі з них кияни ждуть роками, а отримають точнісінько перед виборами міського голови.

Отож цією весною чекайте в Києві омріяний електронний уряд, оновлений громадський транспорт,  парк та пляж на берегах озера Тельбін (облаштувати Тельбін обіцяли ще минулого року), нове спеціалізоване обладнання для Київського міського центру радіаційного захисту населення; а також підключайтесь до Всесвітньої павутини в київському метрополітені.

До дня міста приурочать ще більше знакових подій. Відкриється станція метро «Теремки» (її обіцяли відкрити 2012-го року), буде проведено благоустрій вулиці Сагайдачного, яка в майбутньому стане пішохідною, на Андріївському узвозі з’явиться унікальний арт-комплекс, вздовж Дніпровської набережної створять сучасний ландшафтний парк.

До того ж, до Дня Києва «картку киянина» отримають усі пільговики, і проект повністю запрацює, а на Трухановому острові буде встановлено монумент «шведському уболівальникові».

В зв’язку з усім вищеперерахованим у нас виникають серйозні побоювання стосовно здоров’я київського очільника, адже для присутності на відкритті стількох об’єктів йому доведеться або "розірватися", або клонувати себе.

Загалом в  2013-му році Олександр Попов обіцяє оновити ескалатори та вагони метрополітену, відкрити 20 дитсадків, побудувати дорогу від Червонозоряного проспекту до аеропорту "Київ", провести комплексний благоустрій Гідропарку, а Подільський міст стане автомобільним. Ось такі масштабні плани у голови в поточному році!

Зовсім скоро в Києві запрацює все, що не працювало, добудується все, що не добудовано, поїде все, що стояло. Не відомо, хто вперше використав адміністративний ресурс та народний бюджет для самопіару, але саме українці довели це мистецтво до апогею.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: