Цього року в КМДА обіцяють заробити на рекламі на 20 млн. більше

Читать на русском

Після виконання минулорічної обіцянки щодо поповнення бюджету Києва на 130 млн. грн. надходженнями від реклами заступник голови КМДА Олександр Пузанов пообіцяв, що цього року внесок КП «Київреклама» у міський бюджет становитиме понад 150 млн. грн.

«Рекламний напрям роботи був довірений нашій команді в січні 2011 року… За цей час платежі до міського бюджету збільшилися в рази. Якщо за 2010 рік Київ заробив на рекламі 21,5 млн. грн., то в 2011-му – 82,8 млн., у 2012 році – 96,6 млн. грн., а в 2013-му – 133,5 млн. грн.», – цитує Пузанова прес-служба КМДА.

Зі слів чиновника, цього року КП «Київреклама» переказуватиме до бюджету 75% отриманих коштів замість 70%, що додатково принесе місту 10 млн. грн.

Пузанов також зазначив, що наразі владі вдалося суттєво зменшити кількість реклами в центральній частині Києва та впорядкувати її, повністю демонтувавши рекламу в «нульовій зоні», прибравши конструкції великого формату та уніфікувавши рекламні носії.

Нагадаємо, 18 березня 2013 року Пузанов пообіцяв, що кількість рекламних конструкцій в Києві в поточному році не збільшиться, залишившись на рівні 12 тис., і ця обіцянка була виконана.

Також, як і було обіцяно Пузановим, з операторами реклами на транспорті переуклали усі невигідні договори.

«Слово і діло»

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: