Після виконання минулорічної обіцянки щодо поповнення бюджету Києва на 130 млн. грн. надходженнями від реклами заступник голови КМДА Олександр Пузанов пообіцяв, що цього року внесок КП «Київреклама» у міський бюджет становитиме понад 150 млн. грн.
«Рекламний напрям роботи був довірений нашій команді в січні 2011 року… За цей час платежі до міського бюджету збільшилися в рази. Якщо за 2010 рік Київ заробив на рекламі 21,5 млн. грн., то в 2011-му – 82,8 млн., у 2012 році – 96,6 млн. грн., а в 2013-му – 133,5 млн. грн.», – цитує Пузанова прес-служба КМДА.
Зі слів чиновника, цього року КП «Київреклама» переказуватиме до бюджету 75% отриманих коштів замість 70%, що додатково принесе місту 10 млн. грн.
Пузанов також зазначив, що наразі владі вдалося суттєво зменшити кількість реклами в центральній частині Києва та впорядкувати її, повністю демонтувавши рекламу в «нульовій зоні», прибравши конструкції великого формату та уніфікувавши рекламні носії.
Нагадаємо, 18 березня 2013 року Пузанов пообіцяв, що кількість рекламних конструкцій в Києві в поточному році не збільшиться, залишившись на рівні 12 тис., і ця обіцянка була виконана.
Також, як і було обіцяно Пузановим, з операторами реклами на транспорті переуклали усі невигідні договори.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»