Однією з особливостей виборчої кампанії до Верховної Ради є великий елемент цинізму через спекуляції на темі АТО.
Таку думку в ексклюзивному інтерв'ю «Слову і Ділу» висловив голова Комітету виборців України, політичний експерт Олексій Кошель.
«Загалом, якщо говорити про особливості, то ми повинні розуміти, що кампанія стиснута в часі. Політики і політичні сили приділяють зараз більше уваги не змісту, а гаслам. Якщо говорити про політичну рекламу, на цих виборах ми бачимо використання комерційних підходів», - розповів він з приводу технологічних особливостей передвиборчої кампанії.
На його думку, агітаційна реклама зараз - це звичайний маркетинг, який дозволяє швидко продати виборцям кандидата як товар, звертається увага на обгортку, назву, обличчя, але не на склад.
«На цих виборах виборці не мають змоги подивитися на «вміст» політиків, незважаючи на те, що громадяни хочуть бачити нові змісти і нові обличчя», - зазначив Кошель.
Друга технологічна особливість кампанії, за словами голови КВУ, це війна. І саме через спекуляції на темі АТО, ці вибори мають великий елемент цинізму.
Читайте також: Врятувати рядового виборця з тенет брудних політтехнологій
«Саме тому ми і бачимо величезну кількість спекуляцій на темі АТО. На мажоритарці навіть ті, хто голосували за закони 16 січня і не голосували за припинення бойових дій у лютому, зараз виступають з підтримкою бійців АТО і фотографуються в камуфляжі на борди», - підсумував Олексій Кошель.
Нагадаємо, до п'ятниці, 24 жовтня, мають бути оприлюднені усі соціологічні дослідження рейтингів політичних сил напередодні дострокових парламентських виборів. «Слово і Діло» проаналізувало соціологічні опитування з приводу рейтингів різних партій.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»