Для українців запустили «гарячу лінію» щодо електронних лікарняних

МОЗ спільно з Мінцифри, НСЗУ, ПФУ та Фондом соцстрахування запустило роботу контактного центру з питань електронних лікарняних.

Про це повідомляє сайт МОЗ.

Співробітники контакт-центру надаватимуть консультації з питань, пов'язаних із запуском електронних лікарняних. Отримати необхідні роз'яснення можна за номером гарячої лінії 1677.

Контактний центр працюватиме щодня протягом трьох місяців. Близько 20 операторів надають консультації щодня з 8 до 22 години.

Нагадаємо, влітку у МОЗ відтермінували перехід на електронні лікарняні. Після цього був перехідний період.

Повноцінно електронні лікарняні запустили в Україні із 1 жовтня.

Електронний лікарняний – це документ, який підтверджує тимчасову непрацездатність працівника та на підставі якого можуть нараховувати страхові виплати. Він зареєстрований у зазначеному МОЗ порядку та має індивідуальний номер у спеціальному реєстрі.

«Слово і діло» писало, як оформляти е-лікарняні та як їх виплачуватимуть.

Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».

Візуальна аналітика від редакції «Слово і діло» – у Telegram-каналі Pics&Maps.

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО