Спільний авіапростір із ЄС: чому підписання угоди відкладається

Богдан Долінцеексперт авіаційної галузі

За підсумками саміту Україна-ЄС, який пройшов 6 жовтня в Брюсселі, стало відомо, що угоду про «відкрите небо» можуть підписати вже на початку наступного року. У коментарі «Слово і діло» експерт з авіації Богдан Долінце зазначив, що підписання угоди з ЄС про спільний повітряний простір полегшить роботу авіаційних компаній та операторів, а також сприятиме конкуренції на ринку.

«Дану угоду мали підписати ще в кінці 2015 року, якщо вона нарешті буде підписана і почне діяти, то це відкриє доступ для європейських компаній до польотів всередині в України. Тобто, лоукост-компанії зможуть виконувати внутрішні українські рейси. Українські компанії, в свою чергу, отримають можливість без додаткових дозволів здійснювати перельоти між містами окремих країн Європи», - сказав Долінце.

Долінце додав, що підписання угоди дозволить зменшити бюрократичні перешкоди у процесі отримання дозволів на здійснення авіаційних перельотів та пришвидшить роботу компаній.

«Після підписання угоди про спільний повітряний простір знімаються будь-які обмеження щодо кількості рейсів та кількості авіаперевізників, які здійснюють польоти», - додав він.

Крім того, на думку Долінце, угода повноцінно зможе бути підписана після врегулювання спорів Великої Британії та ЄС навколо статусу Гібралтару після Brexit.

«На сьогодні це питання вирішено і не має бути проблем. Відповідно, як тільки європейська сторона підготує пакет документів, угода буде готова до підписання», - сказав експерт.

Нагадаємо, переговори щодо цієї угоди завершилися ще в 2013 році, але фінальну крапку не можуть поставити до сих пір.

При цьому міністр інфраструктури Владислав Криклій в інтерв'ю «Слово і діло» заявляв, що Україна буде наполягати на підписанні договору на саміті з ЄС в цьому році.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО