Заборона російських ресурсів: в умовах «гібридної війни» слід діяти жорстко, щоб вижити

Тарас Березовецьполіттехнолог

Дивно на третьому році війни з Росією чути обурення з приводу закриття основних інформаційно-диверсійних каналів росіян. Як дивує й те, що це сталося тільки зараз.

Про це на своїй сторінці у Facebook пише політтехнолог Тарас Березовець, передає «Слово і Діло».

«Не потрібно плутати цензуру із захистом національної безпеки. Не є секретом, що і Однокласники і ВКонтакті, і Mail.ru активно використовуються з метою: пропаганди, контрпропаганди в інтересах російських спецслужб, вкиданнь для дискредитації та фейкової інформації щодо України, інших країн колишнього СРСР, ЄС і США або вербування нової агентури російської розвідки», - аналізує політтехнолог.

При цьому, на його погляд, російські соцмережі активно задіяні для збору інформації персонального і ділового характеру про іноземних громадян, в тому числі українців.

Російські соцмережі були інструментом підготовки і проведення акцій терористичного характеру.

«Тому рішення Радбезу заборонити діяльність російських диверсійних ресурсів на території України – не просто правильне, але і життєво необхідне. І це не питання інформаційної гігієни», - вважає Березовець.

За його словами, серед наслідків для споживачів очевидно, що доведеться потерпіти певні незручності і перейти на yahoo або gmail.

Однак, зі слів політтехнолога, цим завдання не вичерпується, оскільки є проблема з низкою неукраїнських ресурсів, що обслуговують інтереси ворога.

«Проблема, що вимагає рішення. Гібридна війна набиратиме обертів, і те, що було актуальним у 2014 році, повністю змінило вигляд за три роки. Щоб вижити, потрібно діяти жорстко. А питання стоїть саме про виживання країни», - резюмував Тарас Березовець.

Зазначимо, ще взимку міністр інформполітики Юрій Стець був іншої думки щодо блокування російських соцмережі: він обіцяв, що Однокласники і ВКонтакте не будуть закриті.

Детальніше про те, що ця заборона означатиме для звичайних користувачів, – у матеріалі «Хто виграє від заборони Mail.ru Group і кому дістануться 1,5 мільярда гривень ринку інтернет-реклами?».

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО