Україна відновлює шлях «із варягів у греки» на тлі транзитного загострення з Росією

Україна має намір вкласти інвестиції в розвиток морських портів та річкової інфраструктури для залучення перевізників товарів із Китаю та країн Азії в Балтійський регіон.

Таким чином Україна прагне компенсувати втрати, які виникли внаслідок російської блокади транспортного сполучення з країнами Азії, сказав у інтерв'ю агентству Bloomberg міністр інфраструктури України Володимир Омелян, передає «Слово і Діло».

«Ми почали обговорювати можливості з Hutchison Port Holdings Ltd. Існує чітке розуміння того, що логістика в портах України не відповідає сучасним вимогам. Багато портів мають бути перебудовані», – зазначив міністр.

Омелян підкреслив, що хоче довести переговори з China Shipping і портом Dubai до «успішного завершення».

Крім східних партнерів, Україна також тісно співпрацює з Польщею та Білоруссю в питанні розширення річкових зв'язків між Чорним і Балтійським морями для перевезення товарів Дніпром, Дунаєм та іншими річками.

Влада прагне розвивати судноплавство на Дніпрі в напрямку південних портів, оскільки місцеві та іноземні підприємства «все більше зацікавлені в цьому».

Нагадаємо, що на початку червня інженери з США перевіряли шлюзи на річці Дніпро, за результатами чого буде проведена реконструкція гідротехнічних споруд Дніпровського каскаду ГЕС.

Раніше Володимир Омелян назвав три основних завдання реформування морської галузі країни, серед яких значиться створення Морської адміністрації, незалежної від політичних і лобістських впливів.

«Слово і Діло» зафіксувало 7 обіцянок Володимира Омеляна. Всі вони перебувають у процесі виконання. Ознайомитися зі списком обіцянок міністра інфраструктури можна на сторінці.

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО