Омелян залучить іноземців до будівництва доріг в Україні

Україна вимагає придатних шляхів сполучення, щоб підтримувати одну з найбільших концентрацій важкої промисловості в регіоні та зберегти свою роль великого експортера зерна в світі через Чорне море.
Володимир Омелян

Міністерство інфраструктури України максимально лібералізує процедуру проходження тендерів в сфері виконання дорожніх робіт з метою допустити до їх участі іноземних підрядників.

Про це розповів міністр інфраструктури України Володимир Омелян в інтерв'ю агентству Bloomberg, передає «Слово і Діло».

«Ми хочемо максимально лібералізувати наш підхід до тендерів для дорожніх робіт і дозволити іноземним компаніям брати участь у торгах», – сказав він.

Для залучення іноземних інвесторів Україна також запропонує концесійні проекти та запровадить платні шосе.

Володимир ОмелянМіністр інфраструктури України
Омелян заявив, що для ремонту доріг використають 19 млрд грнСказано 13 червня 2016 р.Статус обіцянки: У процесі

За його словами, Україна, як і раніше, відчуває труднощі з пошуком підрядників і забезпеченням необхідної якості будівельних робіт, попри те, що цього року в Держбюджеті України закладено 19 млрд грн ($764 млн) на будівництво доріг.

Омелян поінформував, що Україна запросила Всесвітній банк допомогти розробити плани щодо поліпшення 170 тис. км автодоріг, з яких 90% не оновлювалась протягом більш ніж 30 років.

Дорогі дороги: фінансування українських доріг у 2016 році«Слово і Діло» створило інфографіку коштів, які планують виділити на ремонт та будівництво українських доріг.

Відзначається, що Україна вимагає придатних шляхів сполучення, щоб підтримувати одну з найбільших концентрацій важкої промисловості в регіоні та зберегти свою роль великого експортера зерна. Крім війни із сепаратистами та взаємних торгових санкцій із Росією, Кабмін і його західні донори також змушені боротися зі спадщиною бюрократії та корупції, намагаючись відновити економіку.

Як повідомлялося раніше, Україна хоче застосувати американський досвід у реформуванні об'єктів інфраструктури, зокрема дорожнього господарства.

«Слово і Діло» зафіксувало 6 обіцянок Володимира Омеляна, всі вони перебувають у процесі виконання. З повним переліком обіцянок міністра інфраструктури можна ознайомитися на сторінці.