Стартував перший етап програми «3000 км Україною»: подробиці від УЗ

Читать на русском
Фото: УЗ

«Укрзалізниця» розпочинає тестовий етап урядової програми «3000 км по Україні». У грудні ініціатива працюватиме у поїздах, які їдуть у прифронтові регіони.

Про це повідомила пресслужба УЗ.

Скільки людей перевозить УЗ у війну та яких збитків зазнаєВиживає під обстрілами, але працює в мінус. Пасажирські перевезення Укрзалізниці залишаються збитковими, хоч обсяги пасажирських перевезень потрохи зростають.

Програма включає плацкарт та купе, регіональні поїзди та другий клас Інтерсіті+. Щоб отримати бонусні кілометри, потрібно встановити або оновити застосунок УЗ та з 10:00 3 грудня оформити участь у програмі. Користувачі матимуть можливість здійснити до чотирьох поїздок сумарною дистанцією 3000 км на рейси з 5 грудня.

На першому етапі квитки доступні на 18 напрямків:

  1. №101/102 Миколаїв – Барвінкове (Краматорськ),
  2. №103/104 (Краматорськ) Барвінкове – Львів,
  3. №109/110 Львів – Миколаїв,
  4. №115/116 Суми – Київ,
  5. №121/122 Миколаїв – Київ,
  6. №127/128 Львів – Запоріжжя,
  7. №141/142 Івано-Франківськ – Чернігів,
  8. №143/144 Суми – Рахів,
  9. №39/40 Солотвино – Запоріжжя,
  10. №45/44 Харків – Ужгород,
  11. №47/48 Запоріжжя – Мукачеве,
  12. №51/52 Одеса – Запоріжжя,
  13. №53/54 Дніпро – Одеса,
  14. №61/62 Дніпро – Івано-Франківськ,
  15. №773/774 Київ – Конотоп,
  16. №87/88 Ковель – Запоріжжя,
  17. № 886/888 Фастів – Чернігів,
  18. №895/896 Конотоп – Фастів,
  19. №15/16 Харків – Ясіня (тільки місця у дитячих купе),
  20. №17/18 Харків – Ужгород (тільки місця у дитячих купе),
  21. №41/42 Дніпро – Трускавець (тільки місця у дитячих купе),
  22. №719/720 Харків – Київ (місця 2 класу в Інтерсіті+),
  23. №723/722 Харків – Київ (місця 2 класу в Інтерсіті+),
  24. №731/732 Запоріжжя – Київ (місця 2 класу в Інтерсіті+).

Маршрути вибрані за результатами аналізу вільних місць та з фокусом на підтримку прифронтових громад.

Компанія планує, що в майбутньому у межах програми щомісяця буде доступно близько 250 тисяч місць. Бонусні 3000 км можна буде використати до кінця 2026 року.

В УЗ також зазначили, що окремого фінансування з держбюджету не буде – програма передбачає вже затверджені компенсатори, зокрема динамічне ціноутворення у преміум-сегменті.

Нагадаємо, напередодні Укрзалізниця оголосила новий графік руху на 2025-2026 роки: 11 нових маршрутів, понад 40 рейсів до Карпат, оновлено напрями та запуск погодинного руху між Києвом та Львовом.

Також повідомлялося, що у деяких поїздах УЗ запрацює прискорений прикордонний контроль.

Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».

Візуальна аналітика від редакції «Слово і діло» – у Telegram-каналі Pics&Maps.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: