В Україні будуть платні автобани, але будувати їх є сенс тільки в деяких регіонах. Для рентабельності середньодобовий графік руху авто платною дорогою повинен становити близько 18 тис. авто/добу, а в Україні такий рух тільки в Києві та навколо нього, оскільки площа країни велика, а щільність населення маленька.
Про це розповів заступник міністра фінансів Олександр Кава в інтерв'ю LegalHub.
За його словами, в міністерстві бачать кілька варіантів місць, де можна влаштувати платні автобани.
«Я бачу перспективні проєкти в країні, але це не великі дороги, а нова автомагістраль Київ – Біла Церква, яка могла б бути побудована у варіанті шестисмугової швидкісної дороги з обходами населених пунктів з дозволеною швидкістю руху 130 км на годину. Наявна траса М - 05 від Києва до Білої Церкви йде через багато населених пунктів, де немає можливості її розширювати, на жаль. І тому ця ділянка дороги дуже часто стоїть в пробках не тільки в години пік, особливо в період літнього навантаження» – пояснив він.
Окрім нової траси, перспективи будівництва концесійної дороги є від Львова у напрямку міст Стрий та Мукачево (остання - через гірський хребет). Ці дороги дозволять заощадити водіям час і паливо. А монетизувати цю економію для концесіонерів передбачається якраз за рахунок плати за проїзд.
Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Олександр Кубраков розповів, що згідно з планами програми «Велике будівництво», до 2024 року в Україні планується відновити 24 тисячі кілометрів автомобільних доріг, а також 1,4 тисячі мостів.
Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»