В ЄС закликали ще одну категорію громадян відмовитися від AstraZeneca

Читать на русском
В агентстві зазначили, що синдром розвинувся у шести досліджуваних пацієнтів протягом чотирьох днів після щеплення вакциною AstraZeneca.

Європейське агентство з лікарських засобів (EMA) заявило про виникнення синдрому підвищеної проникності стінки капілярів, як можливий побічний ефект після вакцинації британським препаратом AstraZeneca.

У EMA переконані, що від вакцини також варто відмовитися людям, які раніше страждали від вищевказаного синдрому, пресслужба.

В агентстві зазначили, що синдром розвинувся у шести досліджуваних пацієнтів протягом чотирьох днів після щеплення вакциною AstraZeneca. Троє вакцинованих раніше страждали від хвороби судин, але в підсумку одна з пацієнток померла.

Відзначається, що синдром підвищеної проникності стінки капілярів призводить до зниження тиску та білка-альбуміну, а також до набрякання кінцівок і згущення крові. Втім, в агентстві переконані, що мова йде про досить рідкісні випадки, так як станом на 27 травня, на територіях Європейського союзу було вакциновано понад 78 мільйонів осіб.

«Медики мають бути інформовані про ознаки та симптоми цього синдрому і ризик його повторення у пацієнтів, у яких його діагностували раніше. Люди, вакциновані препаратом Vaxzevria, повинні негайно звернутися за допомогою, якщо помітять швидке набрякання рук і ніг або збільшення ваги в перші дні після вакцинації», - заявили в прес-службі.

EMA, зі свого боку, обіцяє продовжити відстежувати випадки розвитку синдрому, щоб в майбутньому надати додаткові рекомендації.

Раніше в Бразилії схвалили застосування вакцини Pfizer для підлітків.

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps


Підписуйтесь на наш аккаунт в Telegram, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Поділитися:
АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО
Підпишіться на наш канал