В Україні поновлюється практика постійного техогляду для транспорту

Читать на русском
Техогляду підлягатиме не тільки комерційний транспорт, а й приватний; Легкові - через чотири роки перший раз і через рік надалі, таксі - щорічно
Ілюстративне фотоFacebook

Міністерство інфраструктури України ще 5 квітня оприлюднило проєкт закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів». Основний аспект цього закону - він відновлює раніше скасований обов'язок щорічного проходження власниками автомобілів технічного огляду транспортних засобів.

Про це йдеться в повідомленні Міністерства інфраструктури.

Згідно з проєктом, передбачається вдосконалення механізмів державного регулювання у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів:

Повернення техогляду: які можуть бути нові правила для використання автівокПовернення до ідеї проведення технічного огляду автомобілів повинно враховувати європейську практику, щоб уникнути корупційної складової, вважає експерт.

  • повертаються періодичні перевірки транспортних засобів на придатність до експлуатації (техогляд);
  • на законодавчому рівні вводяться вимога щодо обов'язкового встановлення контрольних пристроїв (обмежувачів швидкості, тахографів) на певні категорії транспортних засобів;
  • створюється система періодичної підготовки водіїв транспортних засобів окремих категорій експертів з перевірки транспортних засобів на придатність до експлуатації та підвищення їх професійної компетентності;
  • крім того, передбачається забезпечення контролю та встановлення відповідальності за порушення режимів робочого часу та часу відпочинку водіїв;
  • передбачається запровадження чітких, спільних з країнами-учасниками ЄС правил часу управління, перерв та періодів відпочинку водіїв автотранспортних засобів, залучених до здійснення національних та міжнародних автомобільних перевезень, шляхом запровадження скоординованих дій між Україною та країнами - учасниками ЄС відповідно до принципу пропорційності.

Крім цього, законопроєктом пропонується створити нову схему підвищення кваліфікації професійних водіїв. Техогляду підлягатиме не тільки комерційний транспорт, а й приватний. Легковим авто (до 9 пасажирів) доведеться проходити техогляд через чотири роки після першої реєстрації, а потім - раз на рік. Автомобілі, що використовуються в таксі, повинні будуть проходити то щорічно. Штраф за не пройдений то складе 1700 грн.

Раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій розповів, що обов'язковий техогляд особистих автомобілів може знову почати діяти з 2022 року, оскільки 2021 рік – крайній термін для впровадження даного механізму згідно з умовами асоціації з ЄС.

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps


Підписуйтесь на наш аккаунт в Telegram, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Поділитися:
АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО
Підпишіться на наш канал