Інтернет став найпопулярнішим джерелом інформації в Україні – опитування

Читать на русском
Вперше в Україні число тих, хто вважає за краще дізнаватися новини через Інтернет, перевищило число тих, хто користується з цією ж метою телевізором.
Ілюстративне фотоВідкрите джерело

В Україні станом на початок 2021 року 51% українців як джерело інформації використовують Інтернет, 44% - телевізор і лише 2% - радіо або пресу.

Про це свідчать дані опитування компанії Research & Branding Group.

Вперше в Україні число тих, хто вважає за краще дізнаватися новини через Інтернет, перевищило число тих, хто користується з цією ж метою телевізором.

Які соціальні мережі найпопулярніші в Україні: - Facebook (59% жителів України). - YouTube (43% жителів України) - Instagram (30% жителів України). - Telegram (17% жителів України) - Twitter (6% жителів України).

Найбільш популярним месенджером в Україні є Viber (57% користувачів). У трійку лідерів також входять Facebook Messenger (37%) і Telegram (20%). Майже кожен десятий українець користується WhatsUp (9%) і Skype (8%).

При цьому тільки 25% українців не використовують чати та канали популярних месенджерів як джерело інформації.

Тим часом в Україні Верховна рада прийняла в першому читанні законопроєкт №4184 про так званий «податок на Google», який зобов'яже іноземні компанії, що працюють в Україні, платити податок на продані електронні послуги.

Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: