У МОЗ розповіли, на що українці найчастіше скаржаться до контакт-центру

Читать на русском
У контакт центрі МОЗ найчастіше українці цікавилися роботою додатка Дій Вдома і скаржилися на роботу сімейних лікарів.
Getty Images

Контакт-центр Міністерства охорони здоров'я з питань COVID-19 з початку роботи прийняв вже понад 170 тисяч звернень. Найчастіше українці цікавилися роботою додатка «Дій Вдома» і скаржилися на роботу сімейних лікарів.

Про це повідомив заступник міністра охорони здоров'я з питань цифрової трансформації Ярослав Кучер на брифінгу у середу, 10 лютого.

Страхи вакцинації: головні перешкоди у подоланні пандемії коронавірусу в УкраїніОдним із очевидних викликів буде не лише наявність вакцини проти коронавірусу, але й подолання опору громадян, які негативно ставляться до щеплень. Чому українці не хочуть вакцинуватися і що з цим робити – дізнавався Олександр Радчук.

«З початку роботи Контактного центру ми отримали вже понад 177 тис. Звернень на наш номером 0800602019. У нас працює понад 150 операторів», - сказав Кучер.

За його словами, найчастіше українці запитують про програму «Вдома» і самоізоляцію (35% звернень), про діагностику (19%), безкоштовне і платне тестування (6%), про амбулаторне лікування (близько 5%).

Крім того, зазначив Кучер, серед звернень бувають і скарги. Так, найбільше - на роботу сімейних лікарів (31%), на лікарню (30%), звернення щодо лабораторій і роботи поліклінік - 8%.

За даними МОЗ, найчастіше українці телефонують до центру МОЗ з Києва (21%), Київської (9,38%), Дніпропетровської (9%) та Одеської (7%) областей.

Нагадаємо, в Україні з середини лютого запланований старт вакцинації населення від коронавірусу.

«Слово і діло» зібрало детальну інформацію, що відомо про вакцинацію на сьогоднішній день.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: