Вчені виявили ще один симптом COVID

Одним зі значущих симптомів ранньої хвороби коронавірус є запалені очі. 81% хворих вказали, що на ранній стадії COVID-19 вони мали проблеми з очима.
Фото: Reuters

Вчені назвали запалені очі ще одним значущим симптомом коронавірусу на ранній стадії хвороби.

Про це йдеться у дослідженні, опублікованому у журналі BMJ Open Ophthalmology.

Дослідники з Університету Англія Раскін (ARU) провели опитування серед хворих на коронавірус пацієнтів і склали перелік ранніх симптомів захворювання. Серед 83 учасників опитування 90% осіб відзначали втому, 76% – лихоманку, 70% – втрату нюху та смаку, 66% – сухий кашель.

Водночас 81% опитаних вказали, що на ранній стадії COVID-19 вони мали проблеми з очима. З них 18% опитаних мали світлобоязнь або підвищену світлочутливість, 17% – свербіж очей, а 16% – біль в очах. Більшість учасників повідомила, що вони мали ці симптоми близько двох тижнів.

Водночас жоден опитаний не відзначив слизові виділення або різь в очах, що є характерними ознаками бактеріальних інфекцій.

На думку вчених, потрібно чітко відокремлювати кон’юнктивіт від симптомів коронавірусу, а болі очей визнати значущим симптомом раннього прояву хвороби.

Дослідники наголошують, що вивчення цього прояву важливо також і тому, що воно вказує ще на один можливий шлях проникнення коронавірусу SARS-CoV-2 в організм і дозволяє краще відстежити шляхи його поширення.

Нагадаємо, також вчені повідомили, що антитіла від COVID зберігаються в організмі більше 6 місяців. Раніше називали продукти, які блокують коронавірус.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps