У порту «Ніка-Тера» розповіли про результати роботи за 2019 рік

Читать на русском
Вантажообіг морського порту Ніка-Тера в минулому році зріс на 48 відсотків і досяг 8,6 млн тонн.
nikatera.com

Новини компаній Вантажообіг порту «МСП НІКА-ТЕРА» в 2019 році виріс ще на 48% і досяг 8,637 млн тонн. У порівнянні з 2018 роком приріст склав 2,8 млн тонн.

Про це в інтерв'ю виданню «Порти України» розповів начальник «МСП НІКА-ТЕРА» Алім Агакішиєв.

У структурі вантажообігу за 2019 рік зернові, зернобобові, а також олійні вантажі і продукти їх переробки склали 6,7 млн тонн або 77,9% від загального обсягу, навалочні – 1,7 млн тонн (19,7%), наливні – 204,7 тис. тонн (2,4%).

«На хороший результат вплинуло два фактори. По-перше, в останні роки за підтримки акціонера ми реалізували кілька інвестиційних проєктів, спрямованих на збільшення швидкості обслуговування клієнтів. Ми не просто збільшили швидкість вантажно-розвантажувального процесу, ми відкоригували весь виробничий процес, модернізували технологію роботи в порту і вдосконалили логістику», – повідомив Агакішиєв.

За його словами, в 2019 році було завершено будівництво другої черги маслоперевалочного комплексу додаткової потужністю 30 тис. тонн одноразового зберігання. Завдяки запуску цього комплексу річна потужність перевалки вантажного району №4 склала 600 тис. тонн в рік, а обсяг одноразового зберігання наливних вантажів – 63,4 тис. кубометрів.

Крім того, порт побудував і здав в експлуатацію нову лінію трубопроводу для збільшення швидкості відвантаження наливних вантажів на танкери. Реалізація цих проєктів призвела до того, що в порівнянні з 2018 роком перевалка олії в порту «НІКА-ТЕРА» збільшилася більш, ніж в два рази.

«Наш порт зростає в два рази швидше, ніж в середньому по ринку. На причалах підприємства оброблено 410 суден. 2018 рік був також завершений з абсолютним рекордом», – розповів керівник порту.

Також Агакішиєв повідомив, що незважаючи на карантин зобов'язання перед партнерами, підрядниками, персоналом і державою виконуються, в тому числі, завдяки тому що Міністерство інфраструктури в березні 2020 року не допустило закриття портів.

«Досить складно зараз точно сказати скільки саме інвестицій було вкладено в порт за 25 років існування. Проте, завдяки роботі нашого порту держава щорічно отримує майже 13 млн доларів відрахувань до бюджетів всіх рівнів, це без урахування значних портових зборів, а також витрат на благодійність», – повідомив начальник «МСП НІКА-ТЕРА».

Нагадаємо, як раніше розповів інтерв'ю «Слово і діло» міністр інфраструктури Владислав Криклій, великий портовий оператор Hutchison Ports як і раніше зацікавлений інвестувати в Україну. Також міністр пояснив, що заважає ухвалити закон про внутрішній водний транспорт.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps


Підписуйтесь на наш аккаунт в Telegram, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Поділитися: