Реформа «Укрзалізниці»: з чим пов'язане звільнення Кравцова

Читать на русском
Олександр Кава

29 січня Кабінет міністрів України погодив звільнення Євгена Кравцова з посади голови «Укрзалізниці». При цьому Кравцов повинен отримати річний оклад в якості компенсації. «Учора було ухвалено рішення дострокового розірвання контракту з боку роботодавця з відповідною грошовою компенсацією керівнику. Вона немаленька, скажу відразу. Але це – рішення акціонера», – написав він у Facebook. У коментарі «Слово і Діло» незалежний транспортний експерт Олександр Кава висловив обурення у зв'язку зі сформованою ситуацією, оскільки під керівництвом Кравцова УЗ доведена до критичного стану.

На думку Олександра Кави, рішення про звільнення Кравцова логічне, але його затягли.

«Це слід було зробити набагато раніше через його насамперед непрофесійну діяльність. На жаль, компанія реально перебуває на межі технологічного колапсу. Це все – результат керівництва компанією Євгена Кравцова і нинішннього складу правління Наглядової ради», – прокоментував Кава.

Також експерт негативно оцінив інформацію про виділення компенсації колишньому главі УЗ.

«Це велике питання до тих людей, які підписували з ним такий договір. Чим мотивували, коли підписували такий контракт? Які вимоги висували? Регулярно горять локомотиви, вагони, скорочується парк, швидкості падають, а за це ще й належить компенсація», – прокоментував незалежний транспортний експерт.

Загадка меморандуму в Давосі: які перетворення чекають на «Укрзалізницю»Останні 5 років було щонайменше три стратегії розвитку Укрзалізниці. У написанні кожної з них брали участь німецькі фахівці. Що чекає на українську залізницю далі.

Експерт розповів, що залізнична галузь на межі технологічного колапсу.

На його думку, замість вирішення актуальних проблем залізничного транспорту України уряд продовжує імітувати бурхливу діяльність та ігнорувати проблеми цієї вкрай важливої для країни галузі.

Він позначив, що в плані заходів з реформування залізничного транспорту немає жодного слова про нові пасажирські або вантажні вагони, про підвищення швидкості поїздів, про поліпшення доступності залізничного транспорту, про збільшення обігу вагонів і зниження викидів у повітря шляхом електрифікації.

«Власне, немає нічого того, що ми бачимо в програмах урядів країн ЄС», – зазначив Кава.

При цьому експерт назвав фантазією заяву прем'єр-міністра Олексія Гончарука про те, що Україна планує передати Німеччині свою залізницю в управління на 10 років.

«Це фантазії Гончарука, які навіть не підтвердилися в меморандумі і були спростовані німецькою стороною. Можна віддати Ангелі Меркель місце Гончарука. Вона впорається набагато краще», – резюмував Олександр Кава.

Раніше повідомлялося, що «Укрзалізниця» прогнозує великі збитки від пасажирських перевезень. Вони можуть перевищити за підсумками 2019 року 12 млрд гривень.

Також політичні експерти Андрій Вігірінський та Богдан Бондаренко в рубриці «Гра на підвищення» відеопроекту «Слово і Діло» розповіли, які перетворення чекають на «Укрзалізницю».

Що обіцяла нова і попередня влада щодо реформи УЗ – за посиланням.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...