У МВС пояснили участь України в розслідуванні авіакатастрофи в Ірані

Читать на русском
Українські правоохоронці, за погодженням з іранською стороною, можуть брати участь у розслідуванні причини катастрофи лайнера Boeing-737.
Ілюстративне фото.

Українські правоохоронці, за погодженням з іранською стороною, можуть брати участь у розслідуванні причини катастрофи лайнера Boeing-737, оскільки літак буа зареєстрований в Україні.

Про це заявив директор Департаменту комунікації МВС Артем Шевченко, повідомляє пресслужба Кабміну.

Як перевіряють технічний стан літаків, і хто за це відповідає?Слово і Діло вирішило дізнатися, хто відповідає за технічний стан літака, чи може пасажир дізнатися, чи були пройдені перевірки та як вік судна впливає на його технічний стан.

Також у розслідуванні можуть брати участь експерти компанії Boeing.

«Причини трагедії встановлює іранська сторона із залученням, у разі погодження, правоохоронних підрозділів та компетентних органів країн реєстрації повітряного судна і розробника повітряного судна», - зазначив Шевченко.

Відповідно до компетенції, здійснення та участь у проведенні технічного розслідування на території інших держав, в яких відбулися авіаційні події з цивільними повітряними силами України, покладено на Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами.

Президент Володимир Зеленський оголосив 9 січня днем жалоби в Україні у зв’язку з катастрофою літака МАУ в Ірані.

Україна вимагатиме від Ірану відкритого розслідування авіакатастрофи.

Як відомо, аварія літака української авіакомпанії МАУ в Ірані сталася вранці 8 січня.

Літак, на борту якого знаходилися 167 пасажирів та 9 членів екіпажу, виконував рейс із Тегерану до Києва. Серед загиблих було 11 громадян України.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: