Криклій презентував програму діяльности Мінінфраструктури

Читать на русском
Міністр інфраструктури Владислав Криклій представив To do list – зміни, які плануються у сфері інфраструктури та транспорту до кінця 2019 року, впродовж 2020 року та в наступні 5 років.

Міністр інфраструктури Владислав Криклій представив «To do list» - зміни, які плануються у сфері інфраструктури та транспорту до кінця 2019 року, впродовж 2020 року та в наступні 5 років.

Програма діяльности Мінінфраструктури була озвучена 12 листопада 2019 року на залізничному вокзалі Харкова.

Безпека на дорогах

Як зазначив голова відомства, важливою метою змін є бепекова складова.

«Передусім йдеться про дороги. На дорогах у нас щороку гине від 1500 до 2000 тисяч громадян. І 30% – це той рівень, на який має знизитися смертність», - сказав Криклій.

Він зазначив що для цього передбачено в окремому дорожньому фонді 5% на фінансування безпеки жорожнього руху. Зокрема, на наступний рік це 3,2 млрд грн, спрямованих на спеціалізований транспорт для рятувальних служб, світлофорні об'єкти, пішоходні переходи та освітлення, спеціальні елементи для зниження швидкості.

Також планується запустили атоматичну фото- та відеофіксацію спільно з МВС.

Говорячи про пасажирські перевезення, міністр ананосував створення спільно з депутатами та урядом механізмів, які будуть обмежувати можливість використання переобладнаних та неперевірених транспортних засобів.

«Ми будемо давати відсіч нелегалам, запроваджуючи дієві механізми. Хочемо максимально оптимізувати процес, щоб розумні дороги могли отримувати якнайбільше інформації в автоматизованому режимі. Для цього ми хочемо встановити спеціальні пристрої, які будуть контролювати, так звані смартофографи».

Комфортна залізниця

Міністерство інфраструктури України ініціює оновлення рухомого складу «Укрзалізниці», підвищення якості та безпеки вантажних та пасажирських перевезень, а також запуск нових внутрішніх та міжнародних маршрутів.

«У спадок від Радянського Союзу ми отримали зношений парк локомотивів та вагонів. Середній вік локомотивів понад 40 років, а рівень зношеності пасажирських та вантажних вагонів - 80%» - сказав Криклій.

За словами міністра, саме оренда або продаж майна, яке не використовується залізницею у профільній діяльності, а також концесія окремих об’єктів може стати джерелом додаткових коштів для запланованого переобладнання рухомого складу та покращення інфраструктури. За попередніми оцінками, вартість непрофільних активів «Укрзалізниці» – понад 10 млрд грн.

Концесія залізничних вокзалів Миколаєва, Харкова, Дніпра, Хмельницького, м. Чоп, яка наразі опрацьовується Міністерство спільно з партнерами, дозволить перетворити їх у зручні простори з торговельними майданчиками, кафе та готелями, забезпечити якісно вищий рівень сервісу для пасажирів та збільшити інвестиційний ресурс «Укрзалізниці».

В планах Міністерства інфраструктури в 2020 році придбання «Укрзалізницею» 2000 вантажних і 26 пасажирських вагонів, укладення договорів на 40 тепловозів та 200 електровозів, електрифікація 110 км колії для пришвидшення руху потягів, локалізація виробництва тяги в Україні, що дозволить створювати нові робочі місця для українців.

Після оновлення рухомого складу планується відкриття нових маршрутів.

Як відомо, «Укрзалізницю» передали в управління Мінінфраструктури.

Також повідомлялося, що ЄБРР і «Укрзалізниця» підписали меморандум про початок процедури IPO компанії.

«Слово і Діло» проаналізувало, скільки доріг було реконструйовано цьогоріч у регіонах, докладніше – на нашій інфографіці.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: