Вранці 8 листопада в Києві відбувся збій в роботі системи е-квитка.
Про це повідомила пресслужба «Київського метрополітену».
«Шановні пасажири! Система електронного квитка тимчасово не працює. Оператор КП «ГІОЦ» займається вирішенням питання. Просимо скористатися альтернативним видом оплати. Приносимо вибачення за незручності», - наголошується в повідомленні.
Трохи пізніше пресслужба повідомила про відновлення роботи електронного квитка.
Це вже другий збій в роботі системи. Наприкінці літа на станціях метрополітену призупинили продаж Kyiv Smart Card. Жителі Києва не могли поповнити карту, тому їм почали тимчасово продавати жетони і поповнювати зелені картки на станціях.
Раніше в КМДА розповіли, до якого часу відклали запуск е-квитка в промислову експлуатацію.
Також в КМДА повідомили про пільги для школярів і студентів.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»