У Нацбанку назвали найчастішу скаргу споживачів

Читать на русском
У Нацбанку повідомили про найчастішу скаргу споживачів на фінансові установи. Так, в першу чергу надходять нарікання на нав’язування непотрібних послуг.

У Нацбанку повідомили про найчастішу скаргу споживачів на фінансові установи. Так, в першу чергу надходять нарікання на нав’язування непотрібних послуг.

Про це повідомляє пресслужбу регулятора.

«Близько половини усіх скарг від споживачів на фінансові установи, які надходять до Національного банку, стосуються нав’язування непотрібних послуг. Наприклад, страхування, нотаріальних послуг тощо», - сказано у повідомленні.

Як вказали у НБУ, законодавство забороняє фінансовим установам нав’язувати послуги.

«Але упродовж останніх восьми років жоден державний орган не мав повноважень контролювати дотримання цієї норми», - додали у регуляторі.

При цьому у Нацбанку зауважили, що минулого тижня Верховна Рада ухвалила закон, який покликаний виправити ситуацію.

«Документ покладає на НБУ зобов’язання із захисту прав споживачів фінпослуг та надає йому інструменти регулювання ринкової поведінки учасників фінансового сектору щодо споживачів», - зазначається у повідомленні.

«Споживачі мають право скаржитися до фінансової установи, якщо її співробітники нав’язують непотрібні послуги. А якщо відповідь установи не задовільнила, вони можуть звертатися до Національного банку», - підкреслили у регуляторі.

Раніше НБУ назвав суму виплат за зовнішнім боргом до кінця 2020.

Також нагадаємо, в НБУ назвали причини дефляції в серпні.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: