Набув чинності закон про маркування продуктів

Читать на русском

В Україні у вівторок, 6 серпня, набуває чинності Закон Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів.

Як пише «Слово і Діло», документ встановлює правові та організаційні основи надання споживачам інформації про харчові продукти з метою забезпечення високого рівня захисту здоров'я громадян та задоволення їхніх соціальних і економічних інтересів.

Нові правила маркування продуктів: що приховують виробники та чи захистять споживачаВР 10 липня ухвалила в другому читанні та в цілому законопроект про врегулювання порядку маркування харчових продуктів та запровадження штрафів за надання недостовірної інформації на упаковці. Більше знають експерти.

Зокрема, закон забороняє використовувати інформацію, яка може ввести споживача в оману. При цьому зазначена заборона поширюється також на рекламу і показ харчових продуктів.

Крім того, документ встановлює вимоги до забезпечення розбірливості інформації, в тому числі до мінімального розміру шрифту, яким надається обов'язкова інформація про харчовий продукт; надання споживачу інформації про те, чи зазнавав харчовий продукт заморожування і розморожування, а також впровадження єдиних вимог до надання інформації про харчові продукти, продаж яких здійснюється дистанційним способом, в тому числі із застосуванням засобів дистанційного зв'язку, і харчових продуктів, які продаються в магазині.

Нагадаємо, законопроект Про інформацію для споживачів харчових продуктів Верховна Рада прийняла в другому читанні і в цілому 6 грудня 2018 року.

На початку лютого тодішній президент Порошенко підписав відповідний закон.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: