Зонд NASA вийшов на орбіту астероїда «На краю світу»

Космічний зонд США пролетів поруч з астероїдом 2014 MU69 Ultima Thule на околиці Сонячної системи.

Космічний зонд США New Horizons у вівторок, 1 січня, пролетів поруч з астероїдом 2014 MU69 Ultima Thule на околиці Сонячної системи.

Як пише «Слово і Діло», про це повідомляє NASA в мікроблозі в Twitter.

Космічна галузь України: фінансування найнижче, але результат вражаєНа розвиток космічної галузі в Україні виділили 88 мільйонів доларів. При тому, що експорт нашої космічної продукції становить 90 відсотків усього експорту країни.

«За мільярд миль позаду Плутона зонд New Horizons здійснив найбільш віддалене зближення, пролетівши повз покритий льодом давній камінь в поясі Койпера», - йдеться в повідомленні.

За розрахунками, відстань між зондом і астероїдом в момент максимального зближення склала всього 3,5 тисячі кілометрів. Небесне тіло з пояса Койпера стало найдальшим від Землі об'єктом, відвіданим земним зондом.

Раніше науковий керівник місії Алан Стерн повідомляв, що на камерах, встановлених на апараті, астероїд буде такого ж розміру, як повний Місяць при погляді із Землі. При цьому зонд буквально пронесеться повз Ultima Thule зі швидкістю 32 тисячі миль в годину (51 тис. кілометрів на годину або близько 14,6 кілометра за секунду).

Астероїд 2014 MU69 був відкритий за допомогою орбітального телескопа «Хаббл», про відкриття було оголошено в 2014 році. У березні 2018 року NASA за підсумками інтернет-голосування попередньо назвало його Ultima Thule, що означає «Край світу».

Як зазначають в NASA, досі дослідникам вкрай мало відомо про це космічне тіло, тому вони сподіваються більше дізнатися в результаті отриманих в ході зближення даних. Вчені розглядають це як «археологічні розкопки Сонячної системи».

Нагадаємо, в NASA показали всі астероїди навколо Землі.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.