«Укрзалізниця» тимчасово змінила правила повернення квитків через інтернет

Читать на русском
Заборона вводиться з метою попередження зловживань і запобігання дефіциту квитків, повідомили в Укрзалізниці.

АТ «Укрзалізниця» з метою попередження зловживань і запобігання дефіциту квитків до закінчення періоду новорічно-різдвяних перевезень здійснюватиме їх повернення лише через залізничні каси.

Як пише «Слово і Діло», в компанії відзначили, що відповідно до проведеного фахівцями «Укрзалізниці» аналізу, велика кількість квитків викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу, а потім значна їх частина повертається в продаж перед відправленням поїзда.

В «Укрзалізниці» розповіли, як працюватимуть в умовах воєнного стануУ разі зміни логістики перевезення вантажів морськими шляхами, зокрема в Азовському регіоні, «Укрзалізниця» готова до переорієнтації вантажів на інші порти.

«Квитки оптом викуповуються для їх подальшого перепродажу. Щоб уникнути зловживань, з 15 грудня до 15 січня через онлайн-систему продажу квитків проїзні документи можна буде лише придбати. Для того, щоб їх повернути, необхідно буде звернутися до залізничних кас», – зазначили в УЗ.

Крім того, діятимуть обмеження щодо оформлення групових заявок на пасажирські перевезення, що, як правило, здійснюються туристичними фірмами.

Так, у період підвищеного попиту групові замовлення квитків можна буде оформлювати лише за наявності вільних місць у додаткових поїздах. Всі місця графікових поїздів з'являтимуться для продажу у вільному доступі в онлайн-системі або в залізничних касах.

Нагадаємо, пасажирам уже доступні квитки на всі пасажирські поїзди, які відправляються з 9 грудня до 20 грудня 2018 року.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: