«Укрзалізниця» здаватиме вагони в оренду через ProZorro

Читать на русском
У МЕРТ заявляють, що пілотний проект триватиме рік, після чого може бути продовжений. У листопаді поточного року в системі можуть з'явитися перші аукціони з оренди.

Товарні вагони залізничного держмонополіста ПАТ «Укрзалізниця» будуть здаватися в оренду на електронних аукціонах ProZorro. Продажі.

Відповідний договір про реалізацію пілотного проекту підписали керівники ПАТ «Укрзалізниця» і ДП ProZorro.Продажі, повідомляє прес-служба Мінекономрозвитку, пише «Слово і Діло».

Володимир ГройсманПрем'єр-міністр України
Гройсман обіцяє, що найближчим часом в «Укрзалізниці» буде створено наглядову радуСказано 10 травня 2018 р.Статус обіцянки: Виконано

У МЕРТ заявляють, що пілотний проект триватиме рік, після чого може бути продовжений. У листопаді поточного року в системі можуть з'явитися перші аукціони з оренди.

«З листопада наша компанія починає здавати в оренду власні вагони через електронну площадку. Таким чином ми забезпечуємо транспарентний і реальний механізм отримання ПАТ «Укрзалізниця» ринкової вартості за використання вагонів нашими клієнтами. Чітка позиція в ціні ліквідує можливість для корупційних маніпуляцій», – написав на своїй сторінці в Facebook голова «Укрзалізниці» Євген Кравцов.

Своєю чергою виконувач обов'язків директора ДП ProZorro.Продажі Олексій Соболєв повідомив, що аукціони з оренди вагонів проводитимуться регулярно й стартовою ціною буде ціна оренди вагона на добу. За його словами, брати участь в аукціонах зможе будь-який перевізник, який підпише відповідний договір із ПАТ «Укрзалізниця».

Згідно з угодою, на електронні торги планується виставляти 5% порожнього парку вагонів і за їх результатами буде визначатися ціна для всього парку вагонів за видами та на певну дату. Також система ProZorro.Продажі використовуватиметься для проведення електронних аукціонів із відчуження, передачі в користування, оренду майна, що належить «Укрзалізниці».

Станом на 1 вересня в робочому парку ПАТ «Укрзалізниця» 61 тис. вантажних вагонів, із них майже 28 тис. – напіввагони, 10,3 тис. – зерновози, майже 3 тис. – фітингові платформи та інші спеціальні рухомі склади.

Раніше «Укрзалізниця» заборонила постачання брухту для Криворізького меткомбінату.

Також в «Укрзалізниці» назвали середній вік локомотивів.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...
Загрузка...