Скільки коштує ремонт доріг в Україні?

Читать на русском
Андрій Мартенсексперт РПР в дорожній галузі

Капітальний ремонт не котшує у нас таких грошей. 10 мільйонів – це середній поточний ремонт, не капітальний. Капремонт починається від 20 мільйонів за кілометр.

Про це в коментарі «Слову і Ділу» розповів менеджер групи реформування дорожньої галузі «Реанімаційного пакета реформ» Андрій Мартенс, оцінюючи заяву Володимира Омеляна про те, що середній або капітальний ремонт дороги коштує в Україні близько 10 мільйонів гривень за кілометр.

«Відремонтовано цьогоріч буде не 4 тисячі. У нас 4 тисячі – це загальний обсяг відремонтованих доріг і державного та місцевого значення. В основному це середні ремонти з терміном від 3 до 5 років», – зазначив Мартенс.

Він уточнив, що 10 мільйонів – це вартість середнього поточного ремонту, а не капітальний ремонт.

«Капремонт – це зовсім інші цифри. І в нашому випадку капремонти не були дешевшими за 20, а іноді й 30 мільйонів за кілометр. Звичайно, залежно від категорії дороги. Але ціни близькі до таких»,, – додав фахівець.

Якщо порівнювати з ремонтом і витратами на нього в країнах ЄС, то в нас ціни не дуже відрізняються через одну з важливих складових – корупційну. В нас корупційна складова починається з 15%, акцентував він.

За його словами, в зв'язку з цим ціни на ремонт у нас приблизно такі ж, як у деяких країнах Європи, а іноді навіть вищі. Наприклад, ніж у Білорусі.   «Однозначно говорити про те, що в нас супернизькі ціни на ремонт, не варто. Так, у нас робоча сила відносно недорога. Але на сьогодні заходять великі компанії – і турецькі, і китайські. Так, у них не такі ціни й зарплати, як в Європі, але вони й у Європі працюють із середньою зарплатою на рівні 500-600 доларів», – пояснив експерт.

На сьогодні в галузі зарплати не нижчі, ніж у китайців і турків, підкреслив він.

«Приблизно такі цифри. Так, це не 2000-3000 євро, але й не так мало. При цьому турки, наприклад, витісняють місцевих, і вони їдуть уже до Болгарії, Німеччини, Швейцарії та інших країн», – резюмував Андрій Мартенс.

Раніше «Слово і Діло» розбиралось, як голови обласних адміністрацій дбають про дороги.

Також наші аналітики з'ясували, які теми хвилюють Володимира Омеляна. Повне інтерв'ю міністра читайте на нашому порталі.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...