«Укрзалізниця» пояснила закупівлю «золотих» послуг SMM

Читать на русском
Укрзалізниця прокоментувала закупівлю послуг з ведення сторінки в Facebook за 740 тисяч гривень.

Укрзалізниця прокоментувала закупівлю послуг з ведення сторінки в Facebook за 740 тисяч гривень.

Як пише «Слово і Діло», про це йдеться у відповіді УЗ на інформаційний запит Детектора медіа.

Укрзалізниця заявила, що буде розраховуватися за надані послуги за фактом, тобто загальна вартість може зменшитися.

«Вартість послуг визначалася на основі моніторингу даного ринку. Укрзалізниця не має зобов‘язань перед контрагентом замовляти послуги на суму, вказану в угоді. Розрахунок передбачено тільки за фактично надані послуги, які відповідатимуть вимогам товариства... Наразі жодних коштів за договором з просування сторінки ПАТ Укрзалізниця в соціальній мережі Facebook не було сплачено», - відзначили в УЗ.

Також в Укрзалізниці зазначили, що зараз вивчають ефект від послуг, наданих в рамках укладеної угоди.

«Укрзалізниця» найняла SMM-ника за 740 тисяч гривень. Знову «зрада»?Державний монополіст УЗ замовив послуги з підтримки Facebook-сторінки підприємства на суму 739,82 тисячі гривень. Про проведення тендеру поговорили з експертами.

«Перспективи подальшої співпраці з конкретним контрагентом, якого було залучено до виконання названих робіт, планується визначити за результатами вже перших етапів співробітництва, після чого товариство прийматиме рішення щодо доцільності продовження співпраці», - повідомили в прес-службі.

Для просування сторінки в соцмережі Facebook Укрзалізниця уклала договір з фізичною особою-підприємцем Романом Русановим. Загальна вартість замовлених послуг становить 652 тис. 820 грн. Крім того, якщо станом на 21 грудня 2018 кількість підписників на сторінці зросте з 28 до 78 тис. людей, виконавець отримає додатково 87 тис. грн.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: