Головний редактор білоруського агентства зізналася в «крадіжці новин»

Читать на русском
Головний редактор ТОВ «ТутБай Медіа» Марина Золотова визнала, що з її відома співробітники компанії довгий час незаконно використовували доступ до платної підписки БелТА.

Головний редактор білоруського порталу tut.by Марина Золотова зізналася, що співробітники редакції з її відома незаконно користувалися платною підпискою на стрічку новин державного агентства «БелТА».

Як пише «Слово і Діло», про це 9 серпня повідомила прес-служба слідчого комітету Білорусі.

У Мінську прийшли з обшуком до кореспондента Deutsche WelleЗгідно з наявними даними, обшук почався зранку. Водночас, із чим саме пов'язані слідчі дії працівників СК, невідомо.

«З урахуванням встановлених в ході розслідування обставин, а також того, що Марина Золотова є посадовою особою, її дії кваліфіковані за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 425 Кримінального кодексу Республіки Білорусь («Бездіяльність посадової особи»)», - йдеться в повідомленні. Золотову не стали заарештовувати, так як вона активно співпрацювала зі слідством.

Також СК Білорусії повідомив про звільнення раніше затриманих у цій справі журналістів tut.by Анни Калтигіної, Галини Уласик, Анни Ермаченок та інших осіб, які проходять у справі.

7 серпня СК Білорусії повідомив про порушення кримінальної справи в зв'язку з неправомірним доступом в до інформації, що належить Белта.

У низці приватних і державних компаній пройшли обшуки, в тому числі в офісі найбільшого білоруського порталу tut.by і недержавного інформаційного агентства БелаПАН.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...