Верховна Рада ухвалила в цілому закон №3454 щодо розміщення реклами.
«За» з другого разу проголосували 226 народних депутатів, повідомляє «Слово і Діло» у вівторок, 3 липня.
Забороняється розміщення реклами на підтримувальних, опорних та інших елементах контактної мережі, а також на ліхтарях.
Чи потрібна виборцю політична реклама та наскільки дієва ця технологія?Суд Києва відкрив провадження в справі про розміщення так званої соціальної реклами ГПУ від імені Юрія Луценка. Ролики мали приховані елементи реклами ГПУ. Про використання політичної реклами як передвиборчої технології міркували з експертами.
«Законопроект спрямований у першу чергу на гарантування безпеки, оскільки йдеться про заборону розміщувати рекламні конструкції на опорах транспортних мереж», – сказала голова комітету ВР із питань свободи слова та інформаційної політики Вікторія Сюмар.
Також нагадаємо, що до закону про аліменти ледь не внесли скандальну поправку про енергетику.
Раніше «Слово і Діло» розбиралось, як чиновники борються з незаконною рекламою.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»