Омелян відреагував на поневіряння українських туристів у Тунісі

Читать на русском
Голова Мінінфраструктури України Володимир Омелян відреагував на ситуацію з українськими туристами, які кілька днів не можуть вилетіти з Тунісу додому.

Голова Мінінфраструктури України Володимир Омелян відреагував на ситуацію з українськими туристами, які кілька днів не можуть вилетіти з Тунісу додому через невиконання туроператорами та авіаперевізником своїх зобов'язань.

Як заявив ввечері 29 червня глава МІУ на своїй сторінці у Facebook, усі українські туристи, які очікують на виліт з Тунісу, повернуться додому впродовж доби, пише «Слово і Діло».

«Щодо ситуації з недобросовісними туроператорами і виконанням чартерних польотів з затримками, інколи суттєвими. Вважаю недопустим, якщо люди заплатили кошти за відпочинок, а натомість отримують зіпсутий настрій і згаяний час в очікуванні «дива», - заявив глава МІУ.

Омелян також повідомив, що Мінінфраструктури «запроваджує ефективний ринок з елементами державного регулювання і контролю».

«Домовилися з колегами з МЗС та Мінекономрозвитку провести 3 липня спільну розширену нараду з туроператорами і авіакомпаніями. Мінекономрозвитку перегляне і скасує ліцензії туроператорів, які не виконують свої зобов’язання. Державіаслужба посилить контроль за ліцензіями авіакомпаній, виконанням ними регулярних і чартерних маршрутів, технічного стану і стану салону літаків», - заявив міністр.

«Якщо хтось сподівається, що закриє компанію Оаза-1 і завтра відкриє Оаза-2 - жорстоко помиляється. Будемо відстежувати реальних власників: повірте, у держави маса можливостей видавати нову ліцензію роками», - додав він.

Раніше стало відомо, що близько 300 українських туристів другу добу перебувають у аеропорту Монастір і не можуть вилетіти з Тунісу додому: за їхнім тревердженням, авіакомпанія Bravo Airways і туроператор Oasis Travel в особі приймаючої компанії Insight Holidays не виконують своїх зобов'язань щодо повернення громадян до України.

В МЗС України заявили, що авіаперевізник намагається врегулювати проблему, а до місця перебування українських туристів виїхав консул.

У свою чергу компанія-туроператор Oasis Travel відповідальність за ситуацію, що склалася з рейсами авіакомпанії Bravo Airways, поклала на авіаперевізника.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: