Стало відомо, чому «Укрзалізниця» відмовилася від німецьких електричок

Читать на русском
Німеччина відмовилася безкоштовно віддати вживані електрички, тому що такий проект не є економічно доцільним для компанії.

Німеччина відмовилася безкоштовно віддати вживані електрички, тому що такий проект не є економічно доцільним для компанії.

Про це в. о. голови правління Укрзалізниці Євген Кравцов заявив в ефірі Радіо НВ, повідомляє «Слово і Діло».

«Укрзалізниця» анонсувала відеоспостереження в пасажирських потягахОдна з філій Укрзалізниці вирішила купити 100 комплектів систем відеоспостереження для установки в пасажирських вагонах.

«До цього додається досить суттєві затрати на їх переобладнання. Вони (електрички - ред.) потребували капітального ремонту і переобладнання під нашу колію. Загально ці витрати призводили до того, що їхня вартість була не меншою, якщо не більшою за модернізацію наших електричок, на яких ми зараз працюємо», - пояснив Кравцов.

За його словами , існують суттєві питання, чи буде такий проект економічно доцільним, якщо компанії доведеться платити за електрички. За попередніми оцінками компанії, вартість адаптації одного потяга до української залізничної системи складе близько €3-4 млн.

При цьому, Кравцов відзначив, що Укрзалізниця може погодитися на співпрацю, якщо німецька сторона передумає і віддасть вживані електрички безкоштовно.

Нагадаємо, що ще у вересні 2017 року міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що Україна розраховує отримати німецькі старі електрички.

Потім міністр зазначив, що представники керівництва Німеччини попередньо висловили готовність передати Україні електричний рухомий склад для залізниць.

У грудні Омелян запевнив, що Україні в першій половині 2018 року планують передати старі німецькі вагони для приміського сполучення.

Недавно в Укрзалізниці заявили, що компанія більше не розглядає питання отримання німецьких старих приміських поїздів.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: