«Укрзалізниця» відмовилася від задуму з німецькими вживаними електричками

Читать на русском
ПАТ Укрзалізниця більше не розглядає питання отримання для експлуатації в Україні німецьких вживаних приміських поїздів.

ПАТ «Укрзалізниця» більше не розглядає питання отримання для експлуатації в Україні німецьких вживаних приміських поїздів.

Як пише «Слово і Діло», про це повідомив в. о. голови правління УЗ Євген Кравцов, передає delo.ua.

У яких вагонах будемо їздити: що з обіцяного з приводу оновлення поїздів виконали чиновникиУ 2017 році «Укрзалізниця» закупила 50 нових вагонів, з яких сформували п'ять поїздів. З електричками поки що ситуація набагато гірша.

«Ми аналізували детально питання, пов'язане із закупівлею німецьких вживаних електричок. Якщо говорити конкретно, дизель-поїздів. Постало питання економічної доцільності: за нашими оцінками, це (переобладнання електричок під колію шириною 1520 міліметрів – ред.) виходить мінімум не дешевше ... ніж капітальний ремонт нашого рухомого складу», – повідомив Кравцов.

Крім того, за його словами, експлуатація в Україні німецьких вживаних дизель-поїздів небезпечна.

«Друге питання безпеки. Це пов'язано з тим, що при використанні цих поїздів на наших традиційних платформах велика відстань між поїздом і платформою. Це може призвести до неприємних наслідків при масовому використанні цього транспорту», – зазначив Кравцов.

Нагадаємо, пріоритетним напрямком отримання вживаного рухомого складу з Німеччини для приміських пасажирських перевезень була можливість зробити це безкоштовно.

Як повідомлялося, однією з моделей німецьких поїздів, які розглядалися для роботи в Україні, є DB-Baureihe 628.

Baureihe 628 – серія дизельних багатоцільових поїздів компанії Deutsche Bahn, які можуть використовуватися як у двовагонній комплектації, так і в складі кількох вагонів.

Частина рухомого складу перебуває на консервації, але багато одиниць ще використовуються на неелектрифікованих ділянках німецької залізниці.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: