Національний банк України випустив срібну колекційну монету номіналом 10 гривень, присвячену викопуванню картоплі.
У регуляторі відзначили, що монета присвячена «розкриттю в художньо-образній манері іронічного наїву образів українського архетипу». На реверсі монети зображені чоловік і жінка, а на аверсі – кущ картоплі.
Що в соціальних мережах думають про нову монету – в огляді «Слова і Діла».
«Нацбанк випускає нову монету. Власне, це й усе, до чого готують українців. Яке майбутнє? Ідіть. Копати. Картоплю. Перша і єдина реформа», – написала екс-міністр юстиції Олена Лукаш.
«Жесть. Раніше запускали ракети та супутники в космос, тепер саджаємо картоплю. Із космічної держави до аграрної. Героям слава», – написав журналіст Юрій Лукшиц.
«Спочатку подумав, що фейк. Дзуськи. Добре, що вміємо сміятися над собою. До речі, пропоную ініціативу: щотижня керівники Центробанку, уряду, а може, й президенти розповідають, як картопля рятувала добробут їніх сімей», – написав Андрій Блінов.
«Так, сьогодні всі забули про лого національного бренду України, тому що Нацбанк випустив нову монету про любов і картоплю. Срібна колекційна монета, на якій зображене дерево життя й позолочена картопля. На зворотному боці монети – згорблені чоловік і жінка. За версією творців цього дизайну, їх об'єднує викопування картоплі. Я знаю, що Україна аграрна країна, але сил моїх більше немає. Ось чесно», – написала журналістка Яна Зуєва.
«Не думав, що викопуваання картоплі можна так «загорнути». Виявляється, наш архетип у картоплі, а ми думали – в салі. Бульбаші начебто ж білоруси? Чекаємо нових монет: «витравлювання колорадських жуків», «окучування», «поїдання смаженої картоплі», «битва за межу», – написав Олексій Кущ.
Нагадаємо, раніше «Слово і Діло» розбиралося, що в соціальних мережах думають про новий рекламний бренд України.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»