Голова фракції «Опозиційного блоку» Юрій Бойко запевнив, що з 1 січня 2018 року в нього буде особиста сторінка в соціальних мережах.
Таку обіцянку він дав 8 грудня 2017 року в ефірі телеканалу «112 Україна», нагадує «Слово і Діло».
«Я цим займаюся. І з нового року вона буде. Ми вже ухвалили таке рішення», – пообіцяв Бойко.
Цікаво, що особисті сторінки Юрія Бойка в Facebook і Twitter існували вже давно, але перестали оновлюватися ще в травні 2017 року. Але й нова сторінка в соцмережах так і не з'явилася не те що після Нового року, а й до 5 березня 2018 року.
Нестор Шуфрич не став відставати від голови партії й також пообіцяв після Нового року створити особисту сторінку в соцмережах. Про це він заявив 20 грудня 2017 року, нагадує «Слово і Діло».
«Дуже важко було боротися з клонами (сторінок у соцмережі – ред.), тому ми ухвалили рішення утриматися від відповідної сторінки. Але з нового року відкриємо сторінку», – пообіцяв Шуфрич.
Однак, нова сторінка Шуфрича у соцмережак після Нового року так і не з'явилося.
Згідно з моніторингом «Слова і Діла», Бойко дав 168 обіцянок, з яких 45 виконав, а 83 – провалив.
Шуфрич дав 65 обіцянок, з яких 16 виконав, а 32 – провалив.
Чому «Опоблок» близько третини коштів, виділених із бюджету на утримання партії, витрачає в інтернеті, можна дізнатися, прочитавши першу частину розслідування «Слова і Діла» про те, як політичні партії розпоряджаються державними грошима. Схоже, партія знайшла ще один геніальний спосіб освоєння державних коштів: рекламні бюджети в інтернеті, як гуму, можна розтягувати до нескінченності.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»