Керівництво RyanAir в Україні: що це означає й від чого залежить поява лоукостера на ринку

Читать на русском
Олександр Каваексперт з питань транспорту

Історія з появою в Україні ірландської бюджетної авіакомпанії Ryanair триває вже кілька років, й природно, що за такий довгий час не обійшлося без розчарувань, взаємних звинувачень і нових обіцянок. У планах Мінінфраструктури поява лоукостера в країні була ще в 2017 році. Україна могла стати 34-ю країною в мережі авіамаршрутів Ryanair. Однак обіцяне залишилося лише словами. Ryanair до нас так і не долетів. Утім, цього року міністр інфраструктури знову дав українцям надію. Так, за даними порталу, 12 лютого Володимир Омелян пообіцяв, що ірландський лоукостер Ryanair почне літати в Україну з осені 2018 року. Можливо, цього рау в міністра з'явився шанс дотримати слова. 21 лютого о 20:36 Boeing 737-800 ірландського лоукостера Ryanair із керівництвом на борту вперше здійснив посадку в аеропорту «Бориспіль».

«Слово і Діло» дізналося, про що свідчить ця інформація.

Незалежний експерт у сфері транспорту та інфраструктури Олександр Кава зазначив, що поки керівництво компанії самостійно й офіційно не зробить заяви, все інше буде, як то кажуть, «ворожінням на кавовій гущі».

«Лоукостер має свої переговорні позиції. І переговори якщо й будуть, то не з Омеляном, а з керівництвом «Борисполя», тому що для них важливі умови роботи в аеропорту. Поки офіційних заяв немає, переговорні позиції Ryanair поки також незрозумілі. Зарано робити однозначні висновки», – підкреслив Кава.

Експерт пояснив, що питання приходу лоукостера в Україну – це питання бізнесу, не більше.

«Якщо для Ryanair будуть цікавими умови й наш ринок, то вони прийдуть, якщо ні – нічого не буде. Це не благодійність, а бізнес. Якщо компанія отримає можливість для заробітку в нашій країні, то шанси є», – додав він.

За його словами, в цій ситуації основним каменем спотикання є аеропорт «Бориспіль».

«Подивимося, до чого призведуть переговори цього разу. Чи зможуть вони знайти спільну мову та прийнятні умови?», – наголосив він.

Літати доступно: авіакомпанії-лоукостери на ринку України«Слово і Діло» дослідило ринок лоукост-компаній на авіаційному ринку України й показало, які лоукостери вже літають з українських аеропортів.

«Сама інформація про те, що Ryanair ось так відкрито прилетів на переговори, напевно, говорить про те, що сторони близькі до якогось загальноприйнятного рішення. Якби позиції дуже сильно розходилися, ніхто б на літаку Ryanair офіційно не прилітав», – резюмував Олександр Кава.

Раніше ми повідомляли, які авіакомпанії-лоукостери вже є на ринку України.

Як Омеляну вдається виконувати обіцянки – в нашому матеріалі за посиланням.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: