Засновник соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг анонсував зміни в стрічці новин, які змінять пріоритетність показу новин ЗМІ та інших груп.
Про це він повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі, передає «Слово і Діло».
«Останнім часом ми отримали зворотний зв'язок від нашої спільноти, яка повідомила, що повідомлення від підприємств, брендів і ЗМІ витісняють особисті моменти», – написав Цукерберг.
Він сказав, що за останні декілька років громадські матеріали «підірвали» Facebook, що зменшило кількість новин від друзів у стрічці. Цукерберг нагадав про дослідження, яке довело, що спілкування з людьми, які для нас важливі, дуже корисне для нашого благополуччя, а читання статей і перегляд відео, навіть якщо це цікаво та інформативно, може завдати шкоди.
«З огляду на це, ми вносимо суттєві зміни до нашої стрічки новин. Ми зосередилися на тому, щоб підбирати вам контент, який має для вас соціальну важливість», – поділився Цукерберг.
«Вносячи ці зміни, я очікую, що люди будуть проводити менше часу в Facebook. Але я також розраховую, що цей час стане більш цінним», – написав засновник соцмережі.
Цукерберг припустив, що якщо цей крок виявиться правильним, то в довгостроковій перспективі він позитивно позначиться й на бізнесі Facebook.
Раніше повідомлялося, що Facebook звинуватили в прослуховуванні користувачів.
Також відзначимо, що в соцмережі запустили месенджер для дітей.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»