Facebook знизив рентабельність через спроби Росії впливати на вибори в США

Читать на русском
Соціальна мережа Фейсбук зменшить прибуток у 2018 році через інвестиції в безпеку та розробку штучного інтелекту.
Марк Цукерберг

Після слухань у Конгресі США щодо втручання Росії в президентські вибори засновник соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг повідомив про можливе зниження рентабельності через інвестиції в зміцнення безпеки.

Про це повідомило «Слово і Діло» з посилання на телеконференцію голови FB за підсумками діяльності соціальної мережі в III кварталі 2017 року.

«Захист нашої спільноти важливіший за максимізацію прибутку», – підкреслив Марк Цукерберг.

Facebook планує в 2018 році збільшити свої витрати на 45-60%, взяти на роботу додаткових працівників, що відповідатимуть за безпеку. Крім того, компанія планує інвестувати в розробку штучного інтелекту, що допоможе ідентифікувати поганий контент та поганих акторів. Це загальмує зростання прибутку й зменшить рентабельність компанії.

Нагадаємо, 1 листопада керівники Facebook, Twitter, Google відповідали на питання конгресменів щодо можливого впливу агітаційного контенту, що його оплатила Росія, на підсумки виборів в США. Голови компаній повідомили, що, можливо, таке втручання було, і підкреслили, що уникнути такого у майбутньому неможливо.

Раніше «Слово і Діло» повідомляло, що в Google найшли докази втручання Росії в американські вибори у 2016 році.

Повідомлялось також, що рекламні об’яви, що їх оплачувала РФ, були скеровані на виборців Вісконсіна та Мічігана – ключових для перемоги у президентських виборах.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: