КП «Київпастранс» розпочинає співпрацю з Всеукраїнською книгою скарг «Каратель».
Про це повідомляє «Слово і Діло», посилаючись на прес-службу «Київпастрансу».
Тепер кожен бажаючий може висловити побажання і пропозиції до фахівців «Київпастранс» за допомогою смартфона. Взаємодія відбуватиметься в рамках вже існуючого проекту-опитування «Пасажирський контроль».
Щоб скористатися сервісом «Каратель», потрібно завантажити на смартфон однойменний мобільний додаток. У меню програми є опція «Книга скарг». На цьому екрані кожен зареєстрований користувач за допомогою смартфона може внести пропозиції або поскаржитися на порушення, направивши пропозицію безпосередньо до КП «Київпастранс».
Щоб залишити відгук або скаргу в додатку, потрібно вказати номер маршруту, державний номер транспортного засобу або його бортовий номер, зробити короткий опис проблеми і вказати, коли була зафіксована проблема. Також можна додати фото або відео підтвердження своїх слів.
Коли користувачі надсилають скаргу через розділ «Книга скарг», то автоматично погоджуються з тим, що КП «Київпастранс» отримає персональні дані, які вони вказали під час реєстрації в мобільному додатку.
Інтерактивний сервіс «Каратель» доступний для платформ Android і iOS. Завантажити мобільний додаток можна за посиланням: http://karatel.org.ua.
Нагадаємо, в Києві відремонтують станції швидкісного трамвая.
Відзначимо також, що в столиці продовжать роботу транспорту в новорічну ніч-2018.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»