Українські авіаконструктори змушені перевіряти російські літаки

Читать на русском
Невиконання ДП обов’язків підтримувати цивільні літаки призведе до втрат ліцензій. Не виключена й заборона міжнародних польотів.

Невиконання ДП «Антонов» та Україною обов’язків підтримувати цивільні літаки марки «Ан» призведе до втрат ліцензій. Не виключена й заборона міжнародних польотів.

Про це йдеться в офіційній заяві на сайті ДП, передає «Слово і Діло».

«Невиконання своїх прямих обов'язків підтримувати цивільні літаки марки «Ан» призведе до втрат ліценцій розробника, дозволів на авіаперевезення та втрати ринків», – зазначили на підприємстві.

Також організація−розробник зобов’язана постійно оцінювати цілісність конструкцій своїх літальних апаратів протягом усього терміну їх експлуатації.

«Саме з метою дотримання своїх зобов’язань, за міжвідомчим узгодженням із повноважними міністерствами та відомствами України, згідно з листом−роз’ясненням Держекспортконтролю України, на договірній основі фахівці ДП «Антонов» виконають роботи з оцінки технічного стану літака

Україна отримала безвіз із Еміратами, а в Державіаслужбу прийшли з обшуками. Головне за деньУкраїна отримала безвіз з Еміратами, а до Державіаслужби нагрянули з обшуками. «Справа про рюкзаки»: суд обрав запобіжний захід третього фігуранта.
Ан−124−100 «Руслан» ТОВ «Авіакомпанія «Волга−Дніпро», що не належить до переліку компаній, до яких, згідно з рішенням РНБО України, застосовуються санкції. Зазначений літак має свідоцтво про реєстрацію цивільного ПС і може використовуватися лише з метою забезпечення потреб громадян та економіки. Таким чином, ДП «Антонов» як розробник авіаційної техніки діє відповідно до чинного законодавства України та міжнародних авіаційних правил», – зазначили в ДП.

Нагадаємо, раніше ЗМІ повідомляли, що Україна та Росія розпочали закриті переговори про відновлення співпраці щодо продовження льотної придатності літаків «Руслан» (Ан-124-100).

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: