Німецький банк зацікавлений в співпраці з «Укралізницею» – Омелян

Читать на русском
Deutsche Bank зацікавлений у співпраці з «Укрзалізницею» в сфері розвитку вантажоперевезень.

Deutsche Bank зацікавлений у співпраці з «Укрзалізницею» в сфері розвитку вантажоперевезень.

Про це розповів на зустрічі з журналістами 16 вересня міністр транспорту та інфраструктури Володимир Омелян, передає «Слово і Діло».

«У нас була зустріч в Одесі з віце-президентом Deutsche Bank і він сказав дуже чітко - ми реально втратили кілька років. Замість того, щоб розвивати співробітництво, воно було повністю припинено. В Україні культивувався міф, що Deutsche Bank сконцентрований на співпрацю з РЖД (Російська залізниця) і «Укрзалізницю» вони не сприймають. Насправді Deutsche Bank давно стукає в двері та готовий до серйозної співпраці з Україною», - розповів Володимир Омелян.

Міністр повідомив, що Deutsche Bank зацікавлений працювати в «контексті перевезення вантажів силами УЗ». Зокрема, це виконання логістичних функцій, забезпечення завантаження УЗ замовленнями на перевезення. Також, не виключені інвестиції Deutsche Bank в модернізацію парку локомотивів, придбання нового рухомого складу.

Deutsche Bank вже працює в сфері вантажоперевезень, зокрема в Польщі та Угорщині.

Омелян підкреслив, що залучення Deutsche Bank до роботи на УЗ, дасть «абсолютно іншу культуру» в підходах до організації роботи. «Крім того, вони будуть оперувати новим рухомим складом, тому що втрати на старому - величезні», - зазначив міністр.

Намальовані звіти та саботаж реформ: підсумки роботи польської команди БальчунаЕксперт розповів, чи зміг Войцех Бальчун допомогти Україні реформувати залізницю, та оцінив його діяльність в УЗ.

За його словами, тарифи в разі реалізації проектів з Deutsche Bank однозначно будуть рости: «Але я борюся за те, щоб їхнє зростання відбувалося одночасно з поліпшенням якості послуг».

Володимир Омелян зазначив, що залучення до роботи з вантажоперевезеннями на УЗ приватних компаній, буде можливо тільки після прийняття Радою норм законопроекту про «Залізничний транспорт». «Він уже два роки лежить в парламенті. Не береться, тому що це невигідно абсолютно конкретним людям. Є люди, які мають бізнес на УЗ, тому, чим більше там хаосу, тим їм легше», - сказав міністр транспорту та інфраструктури.

Раніше Омелян розповів, скільки грошей втрачає «Укрзалізниця» через корупцію.

Відзначимо, 27 липня 2017 року міністр пообіцяв домагатися виділення частини конфіскованих коштів Януковича на оновлення рухомого пасажирського складу «Укрзалізниці». Подивимося, чи вдасться йому стримати слово.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: