Скасування мита: за яких умов авто будуть доступними для всіх українців

Читать на русском
Олег Назаренкогендиректор ВААІД

У тексті меморандуму немає ані слова про зниження податків на імпорт авто для всіх українців, а йдеться лише про пільгове розмитнення виключно для авто на єврономерах. А як же обіцянки про доступні авто для всіх українців та про європейське розмитнення для всіх?

Про це на своїй сторінці в Facebook написав гендиректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, передає «Слово і Діло».

Фахівець зазначив, що потрібно лобіювати скасування мит на імпортні авто (нові та вживані), а не скасування акцизу, ПДВ та збору до Пенсійного фонду.

Боротьба з «євробляхами»: як вирішиться питання з авто на іноземній реєстрації?Українські суди дедалі частіше стають на бік держави у вирішенні спірних питань щодо нерозмитнених авто на іноземній реєстрації. Чи відіб’ють у українців бажання ввозити авто на литовських номерах високі штрафи та перспектива судової тяганини?

Він нагадав, що 2 місяці тому у ВР відбулося засідання робочої групи податкового комітету, на якому міністр інфраструктури Володимир Омелян презентував законопроект про скасування акцизу, ПДВ та збору до ПФ для імпортних електрокарів.

«Законопроект був категорично відкинутий народними депутатами. Виникає запитання: чи підтримають скасування ПДВ та акцизу для імпорту авто люди, які виступили проти скасування цих податків навіть для електрокарів? Водночас ці ж нардепи скасували мито на електрокари, і тому є шанси, що вони можуть підтримати й скасування мита на інші авто», – підкреслив Назаренко.

Фахівець констатував, що Мінфін виступає категорично проти скасування акцизу, ПДВ, мита при імпорті будь-яких авто, аргументуючи це зниженням надходжень до бюджету.

На його думку, скасувати мито за принципом «степ бай степ» буде легше.

Крім того, експерт нагадав, що проти зменшення податків жорстко виступають українські «бізнесмени» – власники литовських та інших фірм, які налагодили ввезення авто на «бляхах» через нерезидентів і беруть за свої послуги 900-1400 євро.

«Проти також їхні провладні покривачі-правоохоронці, митники та лобі у ВР. Адже якщо зробити адекватне розмитнення приблизно 1400 євро, то громадяни виберуть чесне розмитнення, а не віддадуть 1400 євро цим «бізнесменам», і їхній «бізнес» закриється», – уточнив він.

На його переконання, необхідно домагатися скасування мит і на нові, і на вживані авто.

«Саме так буде чесно для всіх українців у цьому питанні», – резюмував Олег Назаренко.

Нагадаємо, народний депутат Ніна Южаніна підписала меморандум із власниками нерозмитнених авто.

Планується, що перехід на українські номери обійдеться в 1-1,4 тисячі євро для авто на єврономерах як пізніше 2010 року випуску, так і пізніше 2000 року.

7 вересня Южаніна запевнила, що вже за тиждень буде зареєстрований законопроект про розмитнення іномарок.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: