Водіння в нетверезому стані: чи потрібно забирати авто за «п'яну» їзду

Олег Назаренкогендиректор ВААІД

У МВС повідомляють, що щорічно затримують сотні тисяч п'яних водіїв, а значить, позбавляють їх прав на водіння авто. Але заторів у містах не меншає, а значить, «лішенці» продовжують їздити, в тому числі й п'яні.

Про це на своїй сторінці в Facebook написав гендиректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, передає «Слово і Діло».

«Звичайно ж, і норма про те, що п'яних за кермом необхідно карати позбавленням водійського посвідчення або притягати до кримінальної відповідальності, має сенс», – наголосив фахівець.

Але, на його думку, слід передбачити й конфіскацію машини для таких водіїв.

«Щодо конфіскації авто, то заходів потрібно вживати лише тоді, коли людина, вже позбавлена за пияцтво прав, продовжує їздити п'яною за кермом», – уточнив Назаренко.

Чим завершилися розслідування найвідоміших VIP ДТПУ зв’язку з резонансним ДТП за участю Шуфрича-молодшого «Слово і Діло» вирішило пригадати, чим завершилися найвідоміші резонансні VIP ДТП.

При цьому, на його переконання, потрібно збільшити допустиму норму алкоголю в крові.

«Щоб не було свавілля поліції та автопідстав, слід збільшити норму проміле тверезості хоча б до 0,32, як у Литві», – додав фахівець.

«Так, є теза про те, що можуть постраждати невинуваті власники авто або сім'я винуватця. Але, по-перше, не потрібно давати своє авто другові, не переконавшись у наявності в нього прав. По-друге, є поняття «регресний позов», адже якщо п'яниця розіб'є ваше авто, Ви ж спробуєте стягнути з нього суму збитку? По-третє, так, правда, сім'я постраждає. Але тоді може й штрафувати п'яниць не треба, тому що також сім'я страждає?», – проаналізував Олег Назаренко.

Детальніше про розслідування найвідоміших VIP ДТП читайте за посиланням.

Про найбільш поширені причини ДТП в Україні – в матеріалі «ДТП в Україні. Причини та покарання за порушення правил дорожнього руху».

Загрузка...