Гриневич розповіла, як освітня реформа врегулює мовне питання

Читать на русском
За словами Гриневич, на кожному рівні середньої освіти має збільшуватись кількість предметів, що викладаються українською мовою.

Стаття про мову навчального процесу в школах є найконфліктнішою у законопроекті про реформування системи освіти.

Про це заявила міністр освіти і науки Лілія Гриневич журналістам у парламенті, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на «Укрінформ».

«Стаття про мови була найбільш конфліктною», – зазначила Гриневич.

При цьому вона повідомила, що вдалося знайти консенсусний варіант, який би забезпечив передбачене Конституцією право нацменшин на навчання рідною мовою й водночас надав їм можливість оволодіти українською мовою. За її словами, під час розгляду та обговорення законопроекту буде озвучена правка, яка визначатиме, яким чином має здійснюватися навчання у школах нацменшин.

«Вона стосується того, що на кожному рівні середньої освіти має збільшуватись кількість предметів, що викладаються українською мовою», – сказала Гриневич.

Найбільш актуальним, за її словами, це положення є для угорської меншини. Передбачається, що спочатку діти вивчатимуть предмети своєю рідною мовою, в 5-9 класах будуть кілька предметів українською мовою викладання, «а в старшій школі це можуть бути майже всі предмети українською мовою».

Також міністр додала, що в школах виключно з російською мовою викладання також будуть діяти в разі ухвалення реформи відповідні норми.

Раніше Міністерство освіти і науки представило на розгляд Мінфіну виділення 1,85 мільярда гривень для реалізації реформи освіти в 2018 році.

Також зазначимо, за словами прем’єр-міністра Володимира Гройсмана, вже цього року в усій Україні будуть запущені в роботу понад 20 проектів будівництва нових шкіл.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: