Будівництво Керченського мосту: РФ порушує Конвенцію ООН

Читать на русском
Через будівництво арки Керченського мосту Російська Федерація встановлює обмеження для проходження суден до українських портів у Азовському морі.

Обмеження для суден, які встановлює РФ, суперечать Конвенції ООН з морського права.

Про це повідомляє «Слово і Діло», посилаючись на інформацію прес-служби Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України.

Росія перекрила рух через Керченську протокуРосія заборонила рух Керченською протокою всіх кораблів і суден, за винятком кораблів і суден Військово-морського флоту РФ, кораблів і суден федеральних органів безпеки РФ, а також суден, що беруть участь у процесі будівництва Керченського мосту.

Російська Федерація всупереч Конвенції ООН з морського права встановлює обмеження для проходження суден через Керченську протоку. Так, висота арки матиме обмеження у 33 метри над рівнем моря. Крім того, якщо раніше прохід Керченської протоки було дозволено суднам довжиною до 200 метрів, то тепер РФ заявляє про обмеження дозволеної довжини в 160 метрів.

«Новим вимогам до габаритів суден, за інформацією Маріупольського порту, не відповідатимуть щонайменше 144 судна, які заходили до порту протягом минулого року, що складає 23% від загальної кількості. Саме на ці судна припадає 43% вантажопереробки порту», - говориться в повідомленні.

Росія в односторонньому порядку змінила правила транзиту через Керченську протокуПрезидент Центру глобалістики «Стратегія XXI» оцінив інформацію про те, що Україна подає позов проти РФ у зв’язку з будівництвом Керченського моста.

У міністерстві зазначили, що встановлені обмеження призведуть до того, що до Маріупольського морського порту зможуть заходити лише судна з порівняно меншою повною вантажопідйомністю (10 тис.тон). Це, в свою чергу, впливатиме на конкурентоспроможність порту, оскільки такими суднами можна перевозити вантажі в межах Чорного та Середземного морів. На інші континенти – у Азію, Африку та в американські країни перевезення здійснюється суднами океанських класів. Оскільки більше за розміром судно дозволяє зменшити вартість морського перевезення з розрахунку на одну тонну вантажу.

Зазначимо, відповідно до ст. 44 Конвенції ООН з морського права 1982 р. «Держави, які межують з протоками, не повинні перешкоджати транзитному проходу і повинні відповідним чином оповіщати про будь-яку відому їм небезпеку для судноплавства в протоці або прольоту над протокою. Не повинно бути ніякого припинення транзитного проходу».

Раніше в українському МЗС заявили про порушення міжнародного права через будівництво моста РФ.

Нагадаємо, Україна подасть позов до Росії через збитки в зв'язку з Керченською мостом.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: