Дубневичу забракло часу, щоб зареєструвати законопроект про залізничний транспорт

Читать на русском
Народний депутат Ярослав Дубневич дуже довго й докладно розповідав, як хоче перетворити Укрзалізницю на Deutsche Bahn, але німецької чіткості у виконанні власних обіцянок йому для цього забракло.
Ярослав ДубневичФото з відкритих джерел

Грандіозні плани народного депутата Ярослава Дубневича щодо реформування «Укрзалізниці» й перетворення її на аналог німецької Deutsche Bahn розбилися об сувору реальність: депутат протягом сесії був надто зайнятий, щоб внести відповідний проект закону до Верховної Ради.

Зареєструвати в парламенті проект закону про залізничний транспорт нардеп від БПП обіцяв протягом шостої сесії Ради, нагадує «Слово і Діло» про обіцянку, озвучену ще в січні цього року.

«На наступну сесію важливі питання – це блок законів про внутрішній водний транспорт, це закон про залізничний транспорт, який ми готуємо й подамо на заміну цього законопроекту, який буде відправлений на доопрацювання. Він уже на фінішній стадії. Він буде базуватися на законодавчому рівні Німеччини, тому що саме Deutsche Bahn (Німецька залізниця – ред.) показує найкращі фінансові результати щорічно», – запевняв тоді Дубневич.

Він навіть навів цифри: підприємство щороку приносить до бюджету Німеччини близько 500 млн євро дивідендів. А що «Укрзалізниця»? Вона, за його словами, також могла б розвиватися за німецьким сценарієм. Але поки що підприємство потерпає від нестачі локомотивів і вагонів, у той час як могло б «знімати вершки» з масштабних перевезень і стимулювати розвиток промисловості.

«Укрзалізниця» також має реформуватися, і для цього їй потрібна чітка законодавча база щодо рівноправного доступу, щодо можливості залучення приватної тяги, приватних локомотивів … А ми це бачили під осінь: не вистачає вагонів, не вистачає тяги залізниці, що стримує розвиток економіки», – заявляв тоді Дубневич, переконуючи, що його законопроект стане ключем до вирішення перелічених проблем УЗ.

Грузія хоче виготовляти в Україні поїздиУряд Грузії та Тбіліський електровозобудівний завод проявляють зацікавленість у налагодженні виробництва локомотивів на потужностях одного з українських підприємств.

На жаль, усе це залишилося лише гарною обіцянкою, яка якщо й почне втілюватися, то вже точно не раніше осені. А поки голові УЗ Войцеху Бальчуну доводиться працювати в рамках наявного законодавчого поля, «Слово і Діло» констатує: обіцянку Дубневич провалив, оскільки в списку його законопроектів за всю минулу сесію проекту, що стосувався б реформування залізничного транспорту, немає.

Загалом народний депутат виконав 10 обіцянок із 28, зафіксованих «Словом і Ділом». У рейтингу відповідальності Ради він 154-й (і, до речі, сильно поступається за цим показником своєму братові Богдану).

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: