Facebook буде запускати власні телевізійні проекти

Читать на русском
Соціальна мережа Facebook має намір запустити власну телевізійну платформу, передає The Wall Street Journal.

Соціальна мережа Facebook має намір запустити власну телевізійну платформу, передає The Wall Street Journal.

Проекти будуть розраховані на глядацьку аудиторію віком від 13 до 34 років, пише «Слово і Діло».

Видання повідомляє, що на цей час Facebook обговорює з голлівудськими студіями питання, що стосуються запуску різноманітних телевізійних проектів.

Must read. Названі найпопулярніші акаунти політиків у FacebookМіжнародна організація Burson-Marsteller назвала імена найбільш популярних і впливових політиків у соціальній мережі Facebook.

За відомостями видання, соцмережа готова витрачати на одну серію до 3 мільйонів доларів, а на випуск телешоу - до мільйона доларів.

Відеоконтент буде виключати сцени насилля, грубого гумору і політики, а також оголення. Буде випускатися виключно сімейний формат.

Як повідомлялося, Facebook запустив функцію захисту фотографій.

Нагадаємо, після заборони «ВКонтакте» українці масово перейшли на Facebook.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: