Пасажири British Airways третій день потерпають через комп'ютерний збій, збитки можуть скласти до 200 млн

Читать на русском
Зазначається, що комп'ютерний збій є одним із найсерйозніших в історії авіації Великої Британії.

Пасажири British Airways потерпають вже третій день від перебоїв з рейсами в аеропортах Хітроу та Гатвік, які спричинені комп'ютерним збоєм, що стався у суботу, 27 травня.

Про це повідомляє The Guardian, передає «Слово і Діло».

Аеропорти Хітроу та Гатвік просять пасажирів перевіряти статус своїх рейсів перед приїздом до аеропортів в понеділок, 29 травня. Зазначається, що комп'ютерний збій є одним із найсерйозніших в історії авіації Великої Британії.

«Ми працювали за повним графіком у Гатвіку в неділю. У Хітроу ми здійснили практично всі заплановані рейси на далекі відстані, хоча наслідки суботньої перерви в польотах призвели до скорочення кількості коротких рейсів», - заявили у прес-службі.

«У понеділок, ми працюватимемо за повним графіком в Гатвіку та маємо намір працювати за повним графіком щодо рейсів на далекі відстані з Хітроу», - повідомила у своєму Twitter прес-служба British Airways.

Пасажири маршрутів малої протяжності в Хітроу можуть зіткнутися з ще більшими перебоями сьогодні, 29 травня, оскільки авіакомпанія намагається подолати наслідки скасування або затримки понад 1000 рейсів на вихідних.

Деяким мандрівникам довелося провести дві ночі на підлозі або в місцевих готелях, яких звинувачують у спекуляції через завищення ціни до понад 1000 фунтів (1 284 доларів) за ніч.

За європейськими правилами, авіаперевізники, що здійснюють вильоти з аеропортів ЄС, зобов'язані перебронювати пасажирів на інші авіакомпанії, якщо немає своєчасної альтернативи на власні літаки.

У зв'язку з цим авіакомпанія British Airways може втратити понад $190 млн (150 мільйонів фунтів стерлінгів), повідомляє The Times.

Британський аналітик з питань авіації Говард Вілдон, заявив, що прогнози щодо 100 млн фунтів стерлінгів на компенсації та витрати по відшкодуванню можуть бути занижені через «непередбачувані» втрати бізнесу у майбутньому, спричинені погіршенням репутації British Airways.

«Йдеться не лише про два дні. Це впливає на довіру людей», - сказав він. Інші експерти висловлювали думку про короткострокові втрати на суму понад 150 мільйонів фунтів стерлінгів після того, як авіакомпанія виплатила компенсації в розмірі від 225 фунтів ($288) до 540 фунтів ($693) за пасажира.

Раніше повідомлялося, що в Україні до кінця цього року може бути створена Національна авіакомпанія в сегменті дешевих авіаперевезень.

Також зазначимо, ірландський лоукост Ryanair оголосив про старт співпраці з авіакомпанією Air Europa, що уможливить пкупівлю квитків на далекомагістральні рейси в Північну, Центральну і Південну Америку.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: