У столичному метрополітені пояснили, чому змушені підвищити ціни на проїзд

Читать на русском
Столична влада почала розгляд можливості підвищення тарифу на проїзд у комунальному транспорті.
Київський метрополітен

У столичному метрополітені пояснили, чому змушені підвищити ціну на проїзд у підземці до 5 гривень. Запропонована зміна тарифу дозволить продовжувати роботу підприємства у нинішньому режимі.

Про це заявив директор КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський, повідомляє прес-служба метро, передає «Слово і Діло».

Столична влада почала розгляд можливості підвищення тарифу на проїзд у комунальному транспорті. Тільки такий вимушений крок дозволить забезпечити належний рівень перевезень пасажирів і роботи підприємства.

«В минулому році, вперше за 15 років столичний метрополітен став прибутковим. Однак, з незалежних від нас чинників, а саме зростання тарифів на електроенергію в 4,6 рази і переведення підприємства до категорії промислових, ми знову понесли непосильні збитки», - пояснює Брагінський.

Віталій КличкоМіський голова Києва
Кличко пообіцяв у травні відкрити перехоплюючий велопаркінг на метро «Лівобережна»Сказано 28 квітня 2016 р.Статус обіцянки: Виконано

Також за рішенням Кабінету міністрів оплата праці працівників підземки була приведена у відповідність з рішенням Кабміну про мінімально встановлену зарплату в 3200 гривень.

За розрахунками фахівців обґрунтований тариф на перевезення 1 пасажира підземки зараз становить 6,64 грн., а планова собівартість 5,68 грн. Однак, розуміючи соціальну складову місто пропонує змінити вартість проїзду в підземці пропорційно діючими тарифами на 1 гривню.

Так разова поїздка повинна коштувати 5 гривень, а при поповненні картки на 50 поїздок тариф складе 4,5 грн. А в проїзних він закладатися на рівні 3,87 грн. Різницю в собівартість планується компенсувати з міського бюджету.

Раніше повідомлялося, що в Києві уклали угоду для будівництва четвертої лінії метро.

Нагадаємо, що 1 лютого 2017 року мер Києва Віталій Кличко повідомив, що вже у кінці року планується почати будівництво метро на Виноградар і протягом трьох років ввести в експлуатацію дві нових станції метрополітену - «Проспект Правди» і «Мостицька». За словами міського голови, будівництво двох станцій метрополітену орієнтовно буде коштувати 5 млрд грн. Подивимося, чи зможе мер виконати свою обіцянку.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: