У Києві з'явився Єдиний електронний реєстр мешканців

Читать на русском
У рамках програми встановили 3 тисячі 763 камери відеонагляду на об’єктах соціально-культурного побуту.

Київська міська влада розробила Єдиний електронний реєстр зареєстрованих у місті мешканців.

Про це повідомив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Юрій Назаров на засіданні Київради 25 травня, звітуючи про виконання програми «Електронна столиця», передає «Слово і Діло».

«Досі у Києві не було Єдиного реєстру мешканців, які зареєстровані у місті. Минулого року ми створили його та запустили. Ми маємо з одного боку повний реєстр мешканців, з другого боку ми значно спростили процедуру реєстрації мешканців, скоротивши з 1 місяця до 5-10 хвилин», - сказав Назаров.

Він також додав, що Київ поступово відмовляється від програмних продуктів Російської федерації.

«Уже минулого року ми розуміли, які загрози має діяльність Київської адміністрації при впровадженні російських програмних продуктів. Уже тоді ми почали перехід на вітчизняний програмний продукт і зараз ми впровадили систему у 10 керуючих компаніях, у КП ГІОЦ, Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій та Департаменті фінансово аудиту та контролю», - сказав Назаров.

Віталій КличкоМіський голова Києва
Кличко пообіцяв завершити розробку і впровадити систему електронного врядуванняСказано 22 вересня 2015 р.Статус обіцянки: Виконано

Також створено систему консолідації фінансової звітності.

«Зараз ми одним кліком можемо зібрати всю фінансову звітність по комунальних підприємствах», - сказав Назаров.

Крім того, у рамках програми встановили 3 тисячі 763 камери відеонагляду на об’єктах соціально-культурного побуту – дитсадках, школах, лікарнях, бібліотеках, на мостах і центральних вулицях, і відкрили міський дата-центр, куди зводяться відео з усіх камер.

Також створена система оповіщення у випадку надзвичайних ситуацій. Мешканці можуть отримувати повідомлення по SMS або на електронну адресу.

Минулого року на реалізацію програми «Електронна столиця» виділили 154 мільйони гривень, з них освоїли 129 мільйонів (84,2%), не освоїли більше 21,4 мільйона гривень.

Раніше Київська міська держадміністрація заявила, що планує впровадити у всіх районах столиці систему електронного запису до лікарів первинної ланки Helsi до кінця 2017 року.

Також відзначимо, у Міністерстві освіти і науки України незабаром буде впроваджено систему електронного документообігу, що з часом дасть змогу вишам звітувати за фінансові операції в електронному вигляді.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: